Måndag helt plötsligt

5kommentarer

Godmorgon! Jag sitter och börjar dagen med ett glas mjölk och en wasaknäcke macka. Jummie!

Få se om de blir någon träning idag, eller om jag går till läkaren med benet kanske. Men det är så drygt att gå till läkaren, finns ju inga vettiga.
Mitt ben gör ont, jag haltar när jag går och igårkväll kunde jag knappt röra mig. Plus att mina tår låser sig när jag går, helvetes ben/fot allt. HÖGER! Nja man kanske ska kolla hur det blir under dagen, annars ta läkaren imorgon kanske? Eller mja.. Inte vet jag.

Life is a bitch and I'm in it.

5 kommentarer

Malin I Form

18 Oct 2010 09:36

Låter inte bra med benet :/

Tigerhonan

18 Oct 2010 09:59

En stegräknare är bra att ha :) Jag har en i mobilen som heter "Walk Mate" och tycker det fungerar bra hittils :D



Jo det går framåt, eller neråt kanske man ska säga :P

110,4 står vägen på nu så jag går ju ner :) Men har inte vägdag förrän på torsdag egentligen, men ska nog flytta den tills på måndag :)

Anonym

18 Oct 2010 10:44

Kul att du frågar. =)

Ja, det vet jag faktiskt. Jag har faktiskt Hoppa högst!

Hoppa högst är ju en kortfilm och alla AL:s kortfilmer köper man på speciella dvd-skivor som är blandad med en halvtimme av någon annan film. Alltså två filmer i en.

Hoppa högst ska man kunna köpa på till exempel, lekplaneten, ica maxi, coop forum...typ såna affärer. Dom där filmerna brukar man oftas hitta i någon såndär låda som dom har på en massa affärer med en massa filmer som ligger i en hög för typ 99 kr eller nåt. Hoppas du hittar den! Tyckte jag såg häromdan att typ alla kortfilmer var utgivna nu och det var dom inte förut på dvd så det kanske är lättare att hitta dom nu. =)

Mjölk på morgon måste jag också ha, annars blir det fel. Hehe!

Ewa

18 Oct 2010 12:00

Inte kul med onda ben och tår, vad har du gjort för att få det så där? Eller du kanske inte har gjort något? Tår som krampar kan bero på vitaminbrist typ magnesium, min dotter har kramper men inte brist på magnesium. Den troliga orsaken för hennes del är hennes medicin.

Krya på dig o gå till läkaren be dom om en remiss till ortopeden om du har andra problem med benet dit. OM dom inte kan hjälpa dig på första stället.

Kram o ha en fortsatt bra måndag....Själv tog jag sovmorgon o vaknade 11.00 hehehe sköööönt vare. // ewa

Jessi Fox

18 Oct 2010 12:40

heheheh zoolanderface!

Kommentera

Publiceras ej