Jag vill ha blommig falukorv till lunch

2kommentarer

Jag är ALLTID hungrig på kvällarna, förstår inte varför.
Men jag är ju därför självklart så smart att jag sitter och snackar mat med LP (LinaPina - lär er det) på facebook, sen en halvtimme tillbaka eller nått? Hon är gravid, hennes nöje är liksom mat.

Vi snackar pizza, what have, and not to have på den.
LP säger bacon - jag säger hell no.
JD säger kyckling - hon har aldrig provat.

Men såhär mycket kan jag säga gott folk:
Mozarella, Parmaskinka, Soltorkade tomater och Ruccola. Och vi har en vinnare!
(fast detta går inte på en vanlig skit pizzeria, måste vara en italiensk eller typ pizza hut - eller om man köper och gör hemma, så damn gott så ni anar inte..)

Med tanke på att jag ska träna om 8 timmar är det okej för mig att snacka fett.

Nu ska jag dregla ner kudden. Natti!

2 kommentarer

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

04 Oct 2010 00:06

ijj, inre ruccola jag inte gilla. men resten lät gott. :D



ja det tog sin lilla tid, o mitt i allt fick jag ju kräkas också. :(

därav fiiinebilden i slutet av inlägget. :/



nu är där bildtext uppe också. :P

Malin

04 Oct 2010 20:50

Åhh vikken god pizza...ja börjar längta efter ritkigt mat nu, känns iblans som man nästan e bestatt :)) Sån där hemmagjord pizza ska jag göra så fort jag bara kan och INTE dumpar på´t. :)

Kommentera

Publiceras ej