En gång om dagen är bra för magen

8kommentarer

Ville bara titta in och säga hur duktig jag varit idag.

Har gått en timmes p-walk. Att jag hållde på att dö behöver vi inte prata om.
Man tror att man har världens kondition, men det har man inte, eller jo det har man väl. Skulle aldrig orka gå en timme sådär fort förut, hell, jag skulle inte ens orkat gå en kvart sådär fort förut, klart jag har världens bästa kondition nu.

Jag slår mig själv varje dag!

(då menar inte jag slår slår, utan slår gamla rekord)

8 kommentarer

Madde

17 Oct 2010 12:10

Duktig du är :)



sv - Gör de, för mig är det de enda som funkar :)

Imsavimsa

17 Oct 2010 12:36

Heja heja, vad duktig du är! Kämpa på :).

Imsavimsa

Jessi Fox

17 Oct 2010 13:01

Powerwalk.. betyder det att man måste "gåspringa" hela tiden??? Då kan jag inte göra det.. Omöjligt med en hundjävel som ska lukta på allt all the time.

Johanna

17 Oct 2010 13:16

Ja lite fusk är det. Men man lär väl åka hit en del ofta. Ah där ser man på :)



ah då bor du en bit upp i landen, gävle hoppas jag besöka någon gång å se hockey :) håller på brynäs

Malin I Form

17 Oct 2010 13:18

Vad duktig du är :D

scrapmoster

17 Oct 2010 17:48

Duktigt!! Själv orkar jag inte ur sängen typ är så himla trött hela tiden. Men det tar väl slut nångång....snart förhoppningsvis.



Kramen i

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

17 Oct 2010 19:02

beating yourself up every day, jaha, ja ! :P

där ser man som det kan gå. haha... nä' ijja, tänk om du o jag skulle ut å gå. så är jag som en 90åring i rollator, och du springer förbi som en jäkla tosing. nääää, de hade helt enkelt inte gått i längden. (gått hahaha, nu var jag rolig innan jag fattar själv) ;) pöss



ps. en v-tavla fattar du om du kollar headern på Tv minnen ju :P



den blev för övrigt skiiitfiiiin :P

Veiken

17 Oct 2010 20:42

Det är många av oss som behöver ta oss i kragen och sätta fart på dököttet! :)

Kommentera

Publiceras ej