Det är röd dag idag people

7kommentarer

Jag vaknade av näsblod imorse, det var faktiskt rätt längesen det hände. Men nu var halva ansiktet fyllt och min kudde, buhu jag som har Nalle Puh örngott.
Fick rusa in på toaletten för att tvätta mig, men då kom det ju ännu mer för att jag reste mig.

Nu har det dock gått över, och jag har precis nyst 9 gånger på rad.
Tyvärr inte nytt rekord, för det är på 13, men det kommer nog.

Ska nog ligga kvar under täcket och tycka synd om mig själv.. Iallafall fram till lunch.

7 kommentarer

Malin I Form

16 Oct 2010 10:01

Ajdå, det lät ju inte så kul! :/



SV: Vi går i stan eller ja, inte mitt i centrum men i stadsdelen vi bor i :)

Madde

16 Oct 2010 11:09

Är rätt läskigt att blöda näsblod tycker jag. Inte gjort de så många gånger. Ja om man inte räknar med när jag gick på waranbehandlingen mot blodproppen jag hade när jag var 19 år. Då blödde jag varje dag :S

Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

16 Oct 2010 11:16

Kanske inte så bra o träna om du mår som du gör? :( Promenad kan du ju göra =)



Såg ej filmen, ska se den ikväll istället :)

Johanna

16 Oct 2010 11:19

oh vad jobbigt :( skönt det släppt nu :)



Fredagsmys är verkligen kanon :)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

16 Oct 2010 12:14

hmmm.... elin gjorde riktigt kass ifrån sig igår tyckte jag. :/

hon uttalar ju inte riktigt som det heter. öva öva, på engelska uttalet! för jag gillar ju henne, massamassa. mitt mooomintroll.

(jag är ju 25% finne, vilket gör DIG hälften av det vad det nu blir.. 12½ % ?)



annars är det jay, helt klart, utan tvekan.. :P

han ska vinna, och banne svenska folket om han inte gör det.



DONKEN- 2barnsmorsa 2be

16 Oct 2010 12:15

ojsan, min bejbiss!! om du är rädd att örngottet ska bli förstört, så lägg det i blöt, i iskallt vatten så löses blodet upp.

gör det så snart som möjligt, så det inte hinner torka in och färga tyget permanent..... fooort!

pöss

Jenny

16 Oct 2010 12:41

Lätt inge skoj att vakna upp så :/

Kommentera

Publiceras ej