Ät tills du spricker

7kommentarer

Jag har fått frågan många gånger hur mycket jag orkar äta nu efter operationen och så, därför tänkte jag äntligen ge ett svar. Jag vet ju själv hur nyfiken jag var innan min operation med massa funderingar i huvudet, vad kan jag äta, hur mycket kan jag äta.. Blabla.

Exempel, kidsmeny från Tacobar:
Jag åt några salladsblad till och 2 till chips från tallriken, sen var det stopp.
(som ni ser är det inte mycket borta från tallriken, men vissa verkar kunna äta mer än mig, det är ju så individuellt, men detta är iallafall min värld)

7 kommentarer

Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

15 Oct 2010 19:40

Ja alla äter nog olika !:) får lyssna på kroppen=) hihi



Tyvärr blev de ej lekparken.kram

Malin

15 Oct 2010 20:22

Gud va gött de där såg ut då!! :) Mums...

Det var inte mkt du fick i dig inte :)

Men som sagt det är nog olika för var och en av oss. :) Själv fick ja inte alls i mig så mkt idag då jag började purefödan :) Men men... skit samma för jag är pigg o så ändå. :)

Härligt me att börja springa, det ser jag oxå skit mkt fram emot.

Trevlig helg på rej tjejen!

Kram Malin

Linda - En vimsig Mamma

16 Oct 2010 00:39

ja men ta en kik i katalogen och hojjta till om det är något av intresse så fixar vi det!!kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

16 Oct 2010 01:34

ojsan ja.. kan du inte be om mindre portion då? mindre mat? blir ju billigare o inte lika onödigt liksom.

klart jag ska köpa en till dig med- men du är lite invisible woman va? det blir billigast om jag köper den osynliga barbapappa bodyn liksåååm. :P

Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

16 Oct 2010 08:23

Händer idag för dej?=)

Anonym

16 Oct 2010 19:57

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Soulsister

18 Oct 2010 09:26

När jag var nyopererad kunde jag inte äta mkt...men idag kan jag få i mig en hel barnportion (ej pasta) eller en liten normalportion om jag tar bort potatis eller ris. jag prioriterar alltid att äta köttet först...

Men det är väldigt individuellt.

Kommentera

Publiceras ej