Om någon är tuff så är det jag

5kommentarer

För flera år sedan (kommer inte ihåg) men när Jimmy Jansson var "poppis" eller vad han var, så var ju jag helt galen. Men det försvann som sagt.
(Sen att mitt rum ser ut som fjortisboende för att jag inte orkar göra om det är en annan sak - massa kort med han och mig, autografer and so fucking on..)

Nu är han tillbaka, och som han kallar det "lite tuffare". Lyssnade precis på nya låten.

Jimmy – Ditt hjärta

Tuff? Jaja, kanske om man jämför med flickan från det blå låten - fast den är ju bättre.

FÖRLÅT JIMMY. tur att inte mina blogginlägg syns på facebook, haha.

5 kommentarer

Tigerhonan

08 Nov 2010 18:09

Tycker jag med :) Nu ligger det uppe :D Fick ta från en annan dator. Håller på att installera OS X Tiger på den nya datorn nu ;D

Tigerhonan

08 Nov 2010 18:27

Ja väldigt mycket denna veckan faktiskt :) Operativsystemet på Mac :D

Johanna

08 Nov 2010 18:56

haha ja vi kör på lite grönt istället för brunt :)



du den förrätten smälte i munnen på en!

Nadja

08 Nov 2010 20:08

som en stock. =) Allt bra? =)

Laila

08 Nov 2010 20:40

hehe =)

Kommentera

Publiceras ej