Grattis och lycka till i framtiden!

7kommentarer

Tjenamors, man kan ju undra vart jag har varit hela dagen. Eller hur?

Jo jag var på dop, mitt kusinbarn Evelina som skulle döpas, sen när det var klart, vad hände då?
Jo föräldrarna (alltså min kusin och hans tjej) ställer sig hand i hand där framme, ja för då helt plötsligt mina damer och herrar så vart det bröllop på det. Vilken jäkla surprise alltså!

Men jätte fint, och sen bjöd dom på massa dricka och smörgåstårta, bullar, kakor och gud vet allt. Jag åt lite smörgåstårta och kanske för mycket läsk. Blev iallafall att må dåligt och jätte trött, så jag åkte med morbror hem efterråt och nu är jag back in bed.

Or business kanske.

7 kommentarer

Tigerhonan

13 Nov 2010 17:58

Haha inte ska jag ta bort bloggen :D Den är en del av mig och utan bloggen skulle jag inte vara jag :D

rumptott

13 Nov 2010 18:22

haha JAHA goddag.. jag e ju snurrigare än snurrigast =P hehe..



ursäkta =) hehe..



kram

Linda

13 Nov 2010 18:50

Åh vad kul med överaskning wedding bara så där!!! Hoppas du hade kanonskoj!!



Nope jag kollar aldrig på TV har nog inte gjort det på säkert en 3 år tror jag. Vi kollar mkt film och serier på DVD men tv sändningar nej aldrig!

Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

13 Nov 2010 19:00

Vilken kul grej att de gifte sig samtidigt! :) Häftigt! Gjorde en kompis till mig oxå!



Ja du, vad gjorde jag? INte nå speciellt. Folk länka mig osv. :) kram

Nett

13 Nov 2010 19:15

Sådant är kul, då man sitter ovetandes :)

Malin I Form

13 Nov 2010 20:40

Ååh vad kul med en sån överraskning :D

Linda - En Vimsig Mamma

13 Nov 2010 21:40

fan vad kul! Grattis till dom och hoppas du måt bättre! ja du jag har ingen favorit =/ kram

Kommentera

Publiceras ej