09 – Min tro

4kommentarer

Jag tror inte på någonting, världen är så jäkla hemsk så det spelar ingen roll om man tror på gud eller djävulen så förändrar det ingenting. Jag är densamma även om jag tror på mamma eller pappa.

Folk kan tycka att det är bra att ha en tro, ja men tyck det ni, gärna för mig. Bara låt mig vara.

Skulle jag tro på något så skulle det vara Håkan Hellström.

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

Nu kan du få mig så lätt.

4 kommentarer

Johanna

27 Nov 2010 17:23

Ja den är cool, gillar den för den bara ryggen... :)

Tigerhonan

27 Nov 2010 17:41

Jaså var det så illa ;D haha



Okej, då vet jag inte riktigt

Linda

28 Nov 2010 12:14

Tro på vad du vill men inte Håkan S Jag är så oGöteborsk när det gäller honom. Jag tål honom inte och förstår verkligen inte varför så många älskar honom!!



Nåja det viktigaste i livet är att tro på sig själv Pözz

jossan

30 Nov 2010 19:37

jag tror också på håkan hellström :D

Kommentera

Publiceras ej