självklart blör man näsblod, skjut mig please!

4kommentarer

Har haft en väldigt trevlig grillkväll med klassen.

Blev inge alko-drickande för mig, för jag är fortfarande barn nog att inte klara av två-dagars festande så måste spara mig till imorgon. (Cruising i Sviken)

Sen är det så att jag är skit trött, men måste hålla mig vaken minst 2-3 timmar till så jag kan sova länge imorgon. Why? För att orka av kvällen såklart.


Fick en tanke på Markström idag också.. Ni vet Markström?

Äsh.. Whatever..

4 kommentarer

Fanny

29 May 2010 01:06

Klart man vet Markström;D Men du menade nog inte mig.

vad va tanken om honom?;)

Jessi Fox

29 May 2010 08:24

darrrrrrrling! när fan ska du lära dig skriva bloggadress va? jo.. jag är nog ändå rätt smart som fattar att det är du ;D

N I L M A

29 May 2010 11:31

Sv: Hahah, ja det är lite mycket annat att tänka på just nu! :)

Sofia

29 May 2010 11:51

sv: hon tackar säkert om hon kunde xD



kul med grillkväll! (:

Kommentera

Publiceras ej