Kvällens funderingar.

3kommentarer

... Varför lägger dom upp ett inlägg om att Taylor Launter (Jacob Black i Twilight-filmerna) kommer till Sverige på blogg.se's startsida? Det tar ju liksom fram det värsta i mig. Som åh vad snygg han är, åh jag måste dit, åh jag vågar inte.. Men ÅH jag måste se honom. OCH ÅH vad snygg han är!

... Vad är det egentligen för fult med ordet FAN? Jag älskar att säga fan. Fan fan fan fan fan liksom, tycker inte det borde vara en svordom för ordet låter bra.

... Varför vinner inte alla i bil bingo? Eller åtminstone jag. Det är ju inte rättvist när man ser någon person vinna fler än en gång medans man sitter där och gör pappa irriterad för att man svär och surar så mycket.. Det är bara såå fel!!

3 kommentarer

Sara

28 May 2010 09:51

Toppen bra :D

N I L M A

28 May 2010 10:00

Hehe, jadu, funderade vidare :D

sara

28 May 2010 14:54

hahaha vi kan gå runt o säga fan eftersom jag gör det i varje mening typ xD

och JA! han är assnygggg :(

Kommentera

Publiceras ej