Det är fredag folk!

3kommentarer

Tog en sovmorgon idag för att orka jobba ikväll/natt utan att somna.
Ligger och nyser hela tiden också, men det är väl min vanliga tur. Blir sjuk hela tiden hur lätt som helst verkar det som. Inge bra immunförsvar här inte..

Ska skriva lite på min novell, projektarbetet i skolan.

Vi har besök här från Borås, jäkla härlig dialekt!


EN SAK TILL, fått nå jäkla brev från skolan jag sökte i Göteborg, och dom vill att jag ska komma ner den 17e maj, för intervju och annat. Hallå? 17e maj är ju hur snart som helst, och Göteborg är rätt långt bort, kunde dom inte sagt det lite tidigare? Måste kolla efter tåg.. Jag som hatar intervjuer och grejer, men om jag skiter i det har jag ju inte ens en chans att komma in på skolan, jag vill ha en chans. Jag måste!!
SJ SJ GAMLE VÄN!!

3 kommentarer

Fanny

07 May 2010 15:31

Sv: hhahha ofta jag tar illa upp för att du hör bögar i hjärnan;D

Men vadå knäpp? Vad har jag gjort nu då?

sophie

07 May 2010 22:18

Vad för skola?:D

Jenny klassen

08 May 2010 19:15

Klart DU ska åka ner :D....Ska sitta och skriva lite imorgon jag på texten till projektarbetet...Nu vilar jag upp mig så JAG blir av med förkylningen... Ses på tisdag

Kommentera

Publiceras ej