Det man inte vet lider man inte av

2kommentarer

Tjenahopp!
(kan man inleda ett brev så?)

Jag och pappa har precis kollat klart på Alien, tror vi hoppade till ungefär lika många gånger, jag kanske vann med 1 eller så. Den var ju inte direkt läskig, men jag hoppar ju hur lätt som helst, och han med förmodligen. Sen fick jag för mig att jag såg rymdskepp ute också mitt i filmen, vet inte om det var filmens fel eller om det verkligen var nått rymdskepp därute, kanske man aldrig får veta?

Nu sitter jag och försöker pilla ihop några vettiga rader..
Jag.. Vettiga.. Man anar ju hur de slutar, jag kan inte låta bli att lägga in något skämt när jag ska skriva något, men så kan jag ju inte ha det nu, eller?
NEJ NU JÄKLAR!!

2 kommentarer

ERICAPERZZON

05 Mar 2010 17:13

Fick du till några rader?:P



Svar: haha det är rätt underhållande, går mån,ons,fre på tv3play;P



/E

Tobias

05 Mar 2010 17:44

Du får börja gilla salami ;) så gott

Kommentera

Publiceras ej