Det är tisdag folk!

6kommentarer





Jag och Lenita har snackat dröm killen idag, jag kom på lite småsaker: Han ska vara ljus, med ljust hår, blåa ögon och lite fräknar. Max 3 år yngre eller 3 år äldre. Och jag vill ha honom i julklapp av Lenita, inslagen med grön rosett!
Lenita (som har pojkvän) vill ha en miljonär, hennes pojkvän ska vara poolskötaren och älskare, sen ska jag köra på hennes man så hon ärver pengarna och kan leva rikt resten av livet med sin kille. (jag får några miljoner jag med för jobbet, så blir inte fattig) Sounds good to me!

6 kommentarer

Lenita

16 Mar 2010 18:28

börja as garva efter jag läst detta:) tårarna spruta åt alla håll. Stoffe tyckte oxå att de va roligt:)

sarabraceface

16 Mar 2010 19:03

hahaha planerna! :D

måste berätta en rolig sak för dej sen, fast tare på msn ;D

N I L M A

16 Mar 2010 21:35

hihi så söta bilder!

Anonym

16 Mar 2010 22:01

Hahaha! Jag vill också va med på planerna! Typ sno bilen som du ska köra över honom med, och sen dumpa den, för den måste ju vara nån som inte går å spåra vidare till er;D



SV: Jag försöker, men går inte så bra:(

Erica

17 Mar 2010 00:40

snygga bilder.. ;)

Terese

17 Mar 2010 09:59

Haha, ni är för roliga.. :P

Kommentera

Publiceras ej