Det är fredag folk!

5kommentarer

Var och fikade med Bunny & Angel idag, Bunny tog en kyckling vitlök macka (den du lina!!) och en biskvi (eller hur de stavas. Angel tog en ostfralla och en bananbakelse. Själv åt jag en banan och "hör och häpna" en loka päron. Jag kom billigast undan (GRATIS är gott)

Sen gick dom till jobbet (som jag jobbat på förr, men inte nu, lalala) och jag mötte upp pappa, in på spelbutiken, hämtade ut hans vinst från igår 743 spänn!! lyx värre, jag fick 543 av dom, wei! Sen spelade vi lite nytt. Snart spelberoende kanske?


Ligger och drömmer om thaimat och kj. haha

LÄSER KLICK! OCKSÅ.

5 kommentarer

Tobias

05 Mar 2010 18:04

haha vem vet, kanske det ;)

N I L M A

05 Mar 2010 18:52

sååå gött med fredag!

N I L M A

05 Mar 2010 18:52

sv: och ja, det är en krokodil haha!

ERICAPERZZON

05 Mar 2010 20:25

Härligt med vinst!:P



Svar: Sthlm var rätt, lottade två som fick en varsin länk:)



/E

Daniel

05 Mar 2010 21:01

nami såå gött, blev hungrig!

Kommentera

Publiceras ej