Tips från coachen!

9kommentarer

Om du är bränd efter att ha solat för länge och vill ta ett skönt skumbad någon kväll. Tänk om! Jag gjorde misstaget att mysa till lite med skumbad (med doft av jordgubb till och med) fyllde upp karet högt, jag frös men tog ändå ljummet vatten för att det inte skulle svida.
Och chiiiiiing choooong, ljummet eller inte. Spelar ingen roll för satans så ont.

Jag skulle inte ens rekomendera en kall dusch.

Mina rekomentationer:
1. Bada aldrig.
2. Duscha aldrig.
3. Ha inte på dig bh för banden skaver.
4. Ha inte på dig nått alls utom en lös t-shirt möjligtvis.
5. Smörj in dig hela tiden för att svalka.

Vill du inte leva med detta?

Nej men stanna då inte ute i solen för länge då förfan!

9 kommentarer

Jessi Fox

02 Jun 2010 00:06

your answer is now posted biaaaatch ;D

Carolina [fotograf]

02 Jun 2010 08:41

Sv: Jag älskar Magnum :)



Kikar inom och önskar en god, solig morgon ♥ Ska du hitta på något skoj idag?

Lenita

02 Jun 2010 09:37

AJ!! vet hur du känner dig. stackarn

N I L M A

02 Jun 2010 10:04

Usch, det låter mindre mysigt!

Erica

02 Jun 2010 15:33

Svar: - Mission är då man når ut med evangeliet till andra. Man kan t.ex. åka till ett land där det finns onådda folkgrupper och starta upp en församling där. :)

- Vilka utbildningar har du sökt då?



Inte nice att bränna sig... :(

DONKEN

02 Jun 2010 18:26

jag vill bli röd för att sen blir jag bruuun... jag vill såklart inte bränna mig. haha! satt ute på balkongen en stund förut idag, med Vincent. Tog lite leksaker med också, men han verkade mest intresserad av min gröna klotgrill. haha! ;)

Sofia

02 Jun 2010 18:47

sv: okej tack, ska lägga upp det nu :D



aj, bränna sig gör ontontotnontont! Hoppas det blir bättre snart :/

Jenny Klassen

02 Jun 2010 20:29

Råkade bränna mig förra året...och jag vet vad du genom lider :( inge kul alls

Fanny

03 Jun 2010 11:02

Sola aldrig. Slipper man risken för hudcancer också!:p Höhö bara jag som är smart.

Kommentera

Publiceras ej