Jag är king på idéer!

2kommentarer

Lina's lilla son som heter Sven är 1 år och älskar att ha saker i munnen.
Han har precis fyllt år så jag ska köpa present till honom.

Jag:
Vad ska jag köpa då?
Lina: En leksaksbil.
Jag: Vill han ha det?
Lina: Ja, men jag har ingen plats i väskan hem.
Jag: Men då kan jag köpa en sån där liten, så kan Sven sitta med den i munnen hela resan. Fatta kul på tåget när biljettkonduktören kommer och tittar konstigt. Då kan du säga: Den fick inte plats i väskan.

(Och sen skrattar vi en timme åt mig, precis som jag vill ha det)

2 kommentarer

Fanny

08 Jun 2010 22:17

Du vill ha det så att alla skrattar åt dig?;P

HAHAHHAHAHHAHHAHAH



HAHHAHAHHAAHA

Siri

08 Jun 2010 22:42

Kreativa lösningar <3



Sv: Det är ett oskrivet kapitel än så länge :D Försöka hitta boende och jobb är prio nr 1, men det bästa är att jag kommer att kunna umgås med några av de bästa personerna jag vet (har inte haft möjlighet till det under det gångna året då alla flyttat kors och tvärs).

Kommentera

Publiceras ej