Jag äger världens bästa dator!

0kommentarer


1. Det går inte att printa screenen (kopiera skärmen alltså) även om jag trycker 1 eller 10 gånger på knappen så går det inte, inte på någon av mina två datorer. Men gissa vad, SJÄLVKLART funkar det på datorn som jag gav till pappa! Jag gav ju bort den i hopp om att den nya mycket dyrare skulle funka..

2. Den där blåa saken där nere (pekar) där man trycker på start och grejer, den liksom är borta när jag har internet framme, då blir det helskärm, rätt coolt. Men man måste ta ner internet sidan för att se den igen. Så om någon skriver till mig på msn - ser jag det inte! (förutom om jag har ner internet, hur ofta tänker man på det liksom?)

3. Det finns bara ett tangentbord (inga extra coola knappar), så om jag vill byta låt måste jag gå till spotify, vill jag höja måste jag gå till högtalar systemet. Jag blir tokig.

Nu ska jag kolla om någon skrivit till mig på msn..

...

NEJ - varför ska jag slösa energi om ingen ändå inte skriver?

Glad att ingen skriver..

Orkar inte hålla på och trycka ner och upp intenet hela tiden.

(detta var bara för att visa er.. eller.. tror ingen såg?)

Kommentera

Publiceras ej