Ett lyft på hatten i detta dunk.

0kommentarer

Jag har en fundering.
Det är ju så att myggor drar sig till lyse, om man har en lampa på eller så på kvällarna så kommer dom ju dit på en gång dom små äckelfjantarna. Men sen är det också så att dom drar sig till mörka kläder, och jag känner lite där att det inte riktigt går ihop. Lyser svarta tröjor i deras ögon eller? Är det därför vi människor har så mycket svart, för att det är lyysande?

Jag har ett gnäll.
Jag bor ju så fucking nära Folkets hus/park här i Hofors, och då ska dom ha jäkla skolavslutning där nu då hela natten eller vad? Den där jäkla musiken strömmar in. Inte bara så jag hör dunk dunk dunk, utan jag hör verkligen låtarna som att jag skulle ha dom på stereon eller så. Hur ska jag kunna somna till musik?
Förfan, jag har ju öronproppar varje natt, så borde ju inte bli störd.

Undrar om musiken dunkar ihjäl myggorna?

Hoppas. Hoppas. Hoppas..

Kommentera

Publiceras ej