Det är fredag folk!

2kommentarer

Nu är man hemma från avslutning i skolan & med klassen. Har kramat fler än på hela året, jag är ingen kram människa men jag gjorde mitt bästa och det blev halv succé. (eller vadå halv, allt med mig är väl hel?)

Tror inte jag fattat riktigt att det är över.


Nica sa till mig nu när jag skulle åka att min humor kommer saknas, hon älskade det jag läste upp igår. Haha, ser ni, jag har inte bara humor i bloggen!
Sen sa hon att varje gång hon hör/ser Håkan Hellström kommer hon tänka på mig - jag undrar starkt varför? Haha.

Nu ska jag strax iväg och jobba så har inte tid med er idioter!!



Peace Out!

2 kommentarer

N I L M A

04 Jun 2010 22:19

Härligt med avslutning :)



Sv: Vad kul :) De första efter-bilderna ligger uppe nu!

Jessi Fox

06 Jun 2010 11:27

whaaaat va har du för jobb? :O

Kommentera

Publiceras ej