Vem var det som sa att det vänder?

6kommentarer

DET SKEDDE EN STOR MISS PÅ ÅRETS GULDBAGGE GALA!
tänkte bara berätta det för er som inte märkte, ni som satt i en annan värld.
Vilka ni nu är.

Nej, jag ska inte nöta sönder det där. Jag sätter blicken framåt.
Eller det vill jag inte heller.

Hum..


Jag måste tyvärr säga att jag inte känner för att gå upp till skolan imorgon.
Men bara för att jag vill ha den där utbildningen och kunskapen i framtiden, så tänker jag offra mig. Ta i allt jag kan, svetten får rinna hur mycket den vill.

Så jag säger det än en gång.
God freaking Night

6 kommentarer

Muffinsmartin

25 Jan 2010 22:36

Hur kallt har du då? :P

Johanna

25 Jan 2010 22:52

Vad för miss?=)



japps jag bor i kristianstad nu :)

Tobias

25 Jan 2010 22:54

Ja och vi gör helt rätt :D



God natt

N I L M A

25 Jan 2010 23:35

en miss?

Jessi Fox

26 Jan 2010 00:59

haha, nej?! vad har jag missat? jag är väl inte alltid full?!

sophie

26 Jan 2010 08:16

Jag känner också för att gå till skolan:)

Vi är bra duktiga och må svetten från våra pannor brinna i helvetet:)



KRAM!

Kommentera

Publiceras ej