Ni får ju gärna berätta före hur ni vill ha det

7kommentarer




Jag:
Det är Brynäs - Luleå den 6e februari!
Ellen: Wei!
Jag: Men fan, då kan jag nog inte.
Ellen: Men de finns fler chanser.
Jag: Nä? (det är liksom snart slut på säsongen!)
Ellen: Hm.
Jag: Eller jo! Om dom möts i slutspel, fast de vore ju synd om Luleå!
Ellen: Pff!
Jag: Köttfärs köttfärs!

Sen börjar hon slänga kuddar och andra saker på mig.

De får man för man talar sanning liksom.

TACK, aldrig mer sanning från min sida då, om de är så ni vill ha det!

7 kommentarer

ERICAPERZZON

18 Jan 2010 22:42

Haha:P



svar: nej håret ska vara kvar;P tog bara en bild för att se hur det kunde bli;P



/E

ERICAPERZZON

18 Jan 2010 22:57

Svar: ja folk har lite att göra;P



/E

Tobias

18 Jan 2010 23:00

Sommar hade inte varit helt fel ;)

Jenny från klassen

18 Jan 2010 23:10

Nej, inge skola för mig imorgon och då främst ifall det är "smittsamt" det jag har så blir hemma imorgon iallfall...

DONKEN

18 Jan 2010 23:36

japp fast det blir nog på dvd, hinns nog inte att se bio nu tror jag... kanske kanske. får se. :P

Fanny

19 Jan 2010 00:27

Haha brutal sanning gillas;)

Sveinungmarit

28 Mar 2011 02:26

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera

Publiceras ej