Jag har det verkligen inte lätt!!

6kommentarer



Vet inte vad jag ska säga, fan första gången jag är stum alltså!
Alla som pratar mycket borde se Snabba Cash, haha.

Kom på mig själv flera gånger i filmen att sitta med ett fånigt leende, eller med munnen halvöppen, framlutad i sätet och sådär. Varje gång skyndade jag mig att sätta mig normalt, ruska på huvudet & inta en seriös min. - Det fick jag göra minst 10 gånger!

Det är inte mitt fel att filmen var bra & att Kinnaman är snyggast!
Faktiskt oskyldig för en gångs skull..

6 kommentarer

DONKEN

20 Jan 2010 22:38

men din dumming! nu vill jag ju verkligen seee den! :( elak du är... kostar ju pengar. haha..

spendera snabba cash, för att se på snabba cash. den du!

SV: jaaaaa jag är dålig, jag veeet. :/ imorn blire utgång igen istället. ska rensa kök ikväll. men de blir nog inte heller, för nu gick lasse o la sig, då kan jag inte stöka med det heller. MEN jag hade en demo idag, och den blev lyckad. jag blir riiik. :D pöss.

Tobias

20 Jan 2010 22:44

tack :D kul att höra!

Lina Pina

20 Jan 2010 23:16

Du är störd hihi ;)



Har du läst boken?

Lina Pina

20 Jan 2010 23:30

Jo lite, de är ju jag oxå hihi :P

Ja jag tänkte väl de, jag har inte läst den än dock!



Mm jag tror nog det är de bästa o läsa både och :P

N I L M A

21 Jan 2010 00:39

hahaha! :D



sv: kul att du tycker det :D

Fanny Lundström

21 Jan 2010 03:10

Haha du helt oskyldig? Säääkert!



Han borde verkligen ta bort den fula muschen!

Kommentera

Publiceras ej