Det är fredag folk!

5kommentarer

Nej, jag upprepar nej, jag har verkligen inte nyss stigit ur sängen. lalala!

Sitter här med min Markström musmatta som Fanny köpte åt mig, och liksom ler lite över den härliga vinsten vi fick igår. Och hur härlig vissa spelare var!

Aja, nog om det.

Jag har snart inte ätit på 24 timmar, skulle ätit när jag kom hem igår men glömde. Så nu håller jag på att hungra ihjäl, uffa. Tur att mamma står vid spisen.
(slipper jag)


Nu måste jag göra det enda rätta: betala räkningar.

5 kommentarer

N I L M A

29 Jan 2010 12:24

ooj 24 timmar är länge ju :O



sv: kul att du gillade dom :D

sarabraceface

29 Jan 2010 12:44

joo.. mer än så äre inte. :/ men ska söka bostadsbidrag snart, får jag 400 kr extra iaf. kan behövas. ;)



shiit. ÄT KVINNA! :O

Jessi Fox

29 Jan 2010 13:20

hahahha nu ska jag göra det ända rätta.. altså vemfan har sagt att det är rätt?!



jag kan bjuda dig på mina nya last om du vill? chevré. jag är kär. chevré. SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GOOOOOOOOOOOTT!

Tobias

29 Jan 2010 13:28

Haha yes tidig kväll men sen morgon ;)

Fanny

29 Jan 2010 13:43

"vissa spelare" = Markström?



Åh jag håller också på och hungrar ihjäl! Men inte har jag nån mamma vid spisen inte.:P Och inte tänker jag ställa mig där själv. No way!

Kommentera

Publiceras ej