Bara så ni vet

3kommentarer

Lite saker som tynger mitt huvud idag.

; Det kan inte vara kul att vara ny på donken, vilken stress liksom, man hittar ingenting, blandar ihop burgare och vet inte skillnaden mellan cola och fanta ens.
Jag ska aldrig börja jobba där.

; Varifrån kommer sötsuget egentligen? Man kan nästan bli tokig utav det, och man vet inte vilken kroppsdel man ska slå till för man vet inte varifrån det kommer någonstans.
Många skulle nog säga magen för att det är dit det kommer, men det behöver ju inte grundas där för det? Eller hur! Mm, tänk på det ni.

; Alla dessa tv-spel! Ellen har flera stycken, playstation, wii, sega, nintendo, gamecube... Jag menar, varför? Det gör det bara svårare att välja vilket man ska spela!

3 kommentarer

Alexander

05 Jan 2010 14:18

Skönt o höra :) Jotack, jag mår bra. Ska du göra idag? :)

Fanny Lundström

05 Jan 2010 15:56

Ja men klart du också får hänga med oss utomlands!:D

Fanny Lundström

05 Jan 2010 16:49

Sv: Klart!:D Nått varm land, typ sista minuten, när man har hunnit samla ihop pengar då. Hur nu det ska gå till på Vendator.



Jag tror sötsuget sitter i hjärnan;P

Kommentera

Publiceras ej