5 saker ni förmodligen inte visste

5kommentarer

1. Jag kommer bli författare. Shit tänker väl ni, äre sant? Och att ni får läsa min blogg och bla bla bla.. Det är sant, så sant så det står skrivet på alla mina trosor! Jag kommer tjäna pengar, så jäkla mycket pengar, folk kommer älska mig och mina böcker. More money and love than the twilight-writer!!!!

2. Jag är kär i Taylor Lautner. Vet inte varför, det kan vara hans grymt sexiga ögon, eller hans sexiga leende? Eller, kanske kanske, hans hotta kropp? Man vet aldrig!

3. Jag älskar kossor! I mitt rum finner du massor med mini kossor, en stor kossa i form av mjukisdjur. Och har till och med koss-muggar, koss-strumpor. Yeah you name it. Såå söta!!

4. Min mus är grön och hopdragen sladd! Det ni! (och kära rara folk, förstå att jag snackar data mus nu) för face it, hade det varit den andra hade det varit illa om den var grön.
Eller hur?

5. Min favorit film genom alla tider är Hundtricket, kommer aldrig sluta älska den filmen. Och grejen är att jag skrattar lika mycket varje gång. Och en annan cool grej, är att jag kan alla repliker genom hela filmen. (Ellen hatar när jag sitter och säger allt genom filmen) Ibland kan jag fan inte hjälpa det ens. det sitter som en smäck i hjärnan på mig!

---

FRÅN EN SAK TILL EN ANNAN, MEN VARFÖR BLEV DET MASSA ?? ISTÄLLET FÖR Ö OCH Å I MITT TIDIGARE INLÄGG FÖR, JAG VAR JU INTE DIREKT I THAILAND?!
(tyvärr...)

5 kommentarer

Jenny från klassen

12 Jan 2010 18:03

Vilka avslöjanden :D



Snor ideen lite :P....haha

ERICAPERZZON

12 Jan 2010 20:56

Haha men det blir så på vissa datorer med å,ä och ö;P



Svar: outfiten finns nu på plats i bloggen;P



haha jag vet inte men jag kan gå och springa iaf;)

/E

N I L M A

12 Jan 2010 21:12

vad kul att veta :D

ERICAPERZZON

12 Jan 2010 21:57

Svar: ja jag älskar dom också;P det är verkligen jag;P



/E

Ella

12 Jan 2010 23:06

hahah, team jacob all the way alltså?



Sv: Jaha! Ok :) Spännande! Får jag fråga hur gammal du är? :P

Kommentera

Publiceras ej