När det inte funkar, så funkar det inte

7kommentarer

Har kollat på 13 snart 30 som gick på 3an. En typiskt, "det blir sådär" - "sådär slutar det" film. Men vadå, jag tycker om att veta hur det går. Slipper man bli galen i väntan.


Imorgon ska jag inte till skolan, det klarar jag inte av.
Jag är över som människa, bara ett ruttet skal kvar.

Ett jäkla bananskal, folk halkar på mig, svär och går vidare.


Undra vad man ska göra nu? Är trött, men är för trött för att sova.

LALALA..

Familjen annorlunda är typ hur bra program som helst. (fast varför heter det annorlunda?)
Älvdalen familjen is the best. Jihaa!

7 kommentarer

DONKEN

01 Feb 2010 23:41

var väl nåt som femman kom på för att det är annorlunda i dagens sverige att ha många barn ;) var ju vanligt förr. haha varrå sms är värre. gratis sms FTW! xD hahaha.. :P

N I L M A

01 Feb 2010 23:44

sv: mja det lutar åt vinröda eller svarta nu!

Tobias

01 Feb 2010 23:55

Haha den är grym att träna till :D

Muffinsmartin

02 Feb 2010 09:01

Tackar! Hur ser dina planer för dagen ut då? :D

Jessi Fox

02 Feb 2010 10:25

man undrar smått vad du får allt ifrån..

Fanny

02 Feb 2010 15:54

NÄ usch jag hatar familjen "annorlunda"! Vad är dom typ lika många som min familj? Inget konstigt eller särskillt annorlunda med det.

Erica

02 Feb 2010 22:09

13 snart 30 är bra! :D

Kommentera

Publiceras ej