Mycket snack och liten verkstad

10kommentarer

Enligt mitt inlägg imorse så skulle jag ha sovit för över 30 minuter sedan, man håller aldrig det man lovar. Lär er det.

Andra Avenyn är ett riktigt bra program, och Filip Benko (Marcus) är ju to die for. Eller hur? Måste ju finnas någon mer än jag som ser skiten på tv ju.


Funderar på vad jag ska göra imorgon, fast jag behöver egentligen inte fundera eftersom jag vet. Jag ska skriva på "provet" som jag har på fredag. Jag ska ringa in till engelska läraren, som jag aldrig sett eller prata med förut. Och inleda ett samtal, på ENGELSKA! Jag är skitnervös, måste gå på toa minst 5 ggr innan jag lyfter på luren!! Kommer få panik, och vad ska man snacka om? På svenska är det ju bara att babbla på, men där är det ju lite mer att tänka på. Jag kommer vara en ÄNGEL när det där är över!!

Undra hur jag ska fira det sen på fredagen? För firas ska det.

10 kommentarer

Jenny klassen

03 Feb 2010 22:37

Förstår dig att du är nervös...Du ska veta hur nervös jag var när jag åkte till LONDON sommaren 2007 typ inte läst egelska på över 7-8 år och knappt pratat engelska på lika länge (förrutom något kort telefonförsäljarsamtal) men var inga problem fast sen kan ju vara lite jobbigt om man tycker det är lite jobbigt att prata med främlingar i telefon. Dock INGET jag har problem med efter jag jobbat som telefonförsäljare....ta ett djupt andetag innan du ringer :D

Jenny klassen

03 Feb 2010 22:45

ja inte alls många som ska åka tydligen...6 stycken som var "säkra" sen 3 stycken osäkra (jag var väl nästan säker men sen blev jag osäker osv) och 3 stycken som inte skulle åka....Tror ej jag glömt någon nu :P



Ja en skrivare....bra till att skriva ut texter till textsamtalen...sen blir en lite annan grej att se det man skrivit på papper. Då kan man sitta på andra ställen och bearbeta texten på ett annat sätt osv.....sen kan man behöva skriva ut annat ;)



Lina Pina

03 Feb 2010 22:48

Det kommer gå skitbra!!!

O klart du ska fira!!! :P

Johanna

03 Feb 2010 23:06

Nu har jag gjort din lilla lista...som jag tog för 100år sedan :)

sarabraceface

03 Feb 2010 23:06

hahaha jaa. jävla tanter!

nej, jag har nytt skola bara :D och linje. ;)



JAG KOLLAR PÅ ANDRA AVENYN SÅKLART!<3



följt det nästan sen det börja fan!



måste vara ca 2 år sen nu va?

DONKEN

03 Feb 2010 23:20

tycker att det är väldigt många som tittar på 2a avenyn... och paradise hotel. jag tycker att dessa människor borde lära sig lite vettigt tv-tittande. som house, medium, inredningsprogram, det okända och annat med spöken. varför o varför, tittar inte folk mer på det, så att JAG kan dividera med folk huruvida den o den är så bra och varför. hum. :( pöss

Tobias

03 Feb 2010 23:43

tack :D trivs mycket bättre i kort hår!

Lenita

04 Feb 2010 08:27

du får gärna fira med mig :)

Erica

04 Feb 2010 13:36

hoppas det gick bra.. :)

Erica

04 Feb 2010 13:36

hoppas det gick bra.. :)

Kommentera

Publiceras ej