Kan man inte få snabbspola lite så vi hamnar på typ fredag kväll nu?

6kommentarer




Får man säga att självklart så vann ju inte brynäs, så jävla typiskt!!

Och den senaste timmen har jag nu setat med papper och penna och skrivit ner saker som jag kan säga i engelska samtalet imorgon. Ämnet är: I have a dream.
Asso, jag har ju en dröm, men den tar typ 1 minut att berätta. Och detta ska ta minst 5 minuter. Så känns som man drar ut på berättandet hur mycket som helst, fast han ska ju ställa frågor också han på andra sidan luren. Vem han nu är!

Men nej, jag är klar med skrivandet. Jag är laddad. (pff)
JAG KAN INTE SOVA!!


Jag som är så cool, varför är jag nervös för?
JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST.

6 kommentarer

N I L M A

04 Feb 2010 23:35

Hejsan!



Jag tänkte bara berätta att jag nu har övergett Myshowroom.se och återgått till min blogg på blogg.se. Hoppas du fortsätter att följa mig!



Kram

Jessi Fox

04 Feb 2010 23:47

yeyeyeyeyeyey min helg börjar nuuuuuuuuuuuuuuu

Jenny klassen

05 Feb 2010 00:00

Japp på söndag..... Tydligen behövde helene lite mer tid att hinna läsa igenom texterna...sen hade vi ju en extra skrivdag i onsdags!!!

N I L M A

05 Feb 2010 00:20

sv: näsch, inte ska du gråta :D

hihi tack så mycket!

Lina Pina

05 Feb 2010 08:52

DU ÄR BÄST!!! Det kommer gå skitbra!

sarabraceface

05 Feb 2010 12:09

jag hänger iiinte med :O hejjar du inte på brynäs längre? xD

Kommentera

Publiceras ej