Fy fan vad skönt hörrni!

9kommentarer

Det var typ 24 timmar sedan jag skitade ner här, känns helt okej ändå!

Haft en rolig dag i Västerås, den stan är fan mysig ändå ju.

Dagens citat:

Om smarthet haft ett mellannamn så vore det mitt.
- JD

Dagens roliga:

jag sitter på restaurangen och smaskar på min apelsin skiva man fick i drickan.
pappa: jaså har vi fått brödet! (flyger upp från nå konstiga tankar och kollar runt på bordet)

HAHA, kanske inte låter kul, men om ni hade sett det ändå, ojoj.

Dagens förvirring:

I bilen. Letar efter mössan i hela baksätet, i bildörren, i framsätet. Letar runt hela mig, under mig, bakom mig, nästan så jag kollar om den sitter fast på fönstret.
Vart var den då? Jo jag hade den på mig.


Som sagt, en lyckad dag.
And i love Jensens Bofhus!! (världens godaste mat)

9 kommentarer

DONKEN

06 Feb 2010 22:52

goodie, för det är ett krav om du ska läsa min blogg vettu. du mpste anteckna allt jag sagt. hahahhaa... :P

DONKEN

06 Feb 2010 22:54

HAHAHAHAH virrpanna.

meeen tyvärr kände jag igen det. :P alltför väl dessutom..

Johanna

06 Feb 2010 23:18

Haha, nej fotboll är det som gäller för mig... Mitt lag ligger i norrland så det är inte så lätt och se dom!

N I L M A

06 Feb 2010 23:28

haha vilket fint citat ;P

DONKEN

06 Feb 2010 23:30

näääeh, vad tråk :(

Johanna

06 Feb 2010 23:52

haha ja så kan det gå. Brynäs här :) själv då?

Johanna

07 Feb 2010 00:04

nej jag är kass, så det har jag nog tyvärr råkat missa :(



ah när jag var mindre höll far på ett, min mor på 1lag och mina syskon på något, så då ville jag med hålla på något och det blev brynäs, å det håller jag fast vid :)

sarabraceface

07 Feb 2010 00:20

HAHAHAH mössan <3 du är så söt :D

Tobias

07 Feb 2010 00:23

haha inte? ;)



haft en bra kväll? =)

Kommentera

Publiceras ej