Det är torsdag folk!

6kommentarer

Tjena godmorgon hallå!

Jag har haft en liten fundering i huvudet sedan igårkväll när jag snackade med lina pina. Jag körde engelskt skrivande på msn hela kvällen ett tag, och när hon sa nått dumt eller så så är det ju LOL som gäller. Men det låter så fjantigt, kan man inte säga haha? Eller är det bara svenskt? Man måste ju kunna säga nått annat än LOL? men jag kom inte på nått. Hjälp!!


JAG HATAR ATT VARA FÖRSKYLD!


Ikväll vinner Brynäs mot suuuump södertälje också.

6 kommentarer

DONKEN

04 Feb 2010 11:21

no shit :P

haha...

aaah, bokstavligen! XD

(nu var jag rolig utan att ens tänka på det)

jaaa, jag är knas.

aldrig påstått motsatsen. hahaha... me likey.

men nu är skiten bara förflyttad, inte borta. ÄN! jävla skit. hm.

skiit. överallt. och när man städat en gång, så nästa dag är det fullt med disk- igen. fullt med skräp på borden-igen.

fullt med tvätt på¨golven-igen. hum. jag vara frustrerad människa.

DONKEN

04 Feb 2010 11:24

laughing my ass off funkar också. (lmao) eller så skippar man "hahahha"-et.

det har jag själv MYCKET svårt för, för jag skriver alltd haha eller hhehehe eller hiihi..

DONKEN

04 Feb 2010 11:25

torsdag= snart fredag= helg. :D

DONKEN

04 Feb 2010 11:26

du är förresten en av de FÅ som faktiskt kollar lite på vad man skriver...

de flesta bara svarar på det man skrivit till dem.

jag försöker minsan allti läsa vad folk skrivit i inläggen med.

så man har nåt att prata om. man kan inte prata om det första kommentaren, forever..^^

och de NÅGRA skriver bara: hehe okej.



uhm! pöss.

DONKEN

04 Feb 2010 11:27

...och jag skriver ju KUL! :(

gha. ok, hahaha nu har jag haft monolog i ditt kommentarsfält länge nog. :P pöss

Erica

04 Feb 2010 13:34

Man skriver väl haha på engelska med..? (a)

Kommentera

Publiceras ej