Det är torsdag folk!

5kommentarer


Jag fick en jättebra idé vid frukosten när jag och Ellen satt och snackade.
Om man typ vill snacka med någon fast man vågar inte, då kan man hoppa ut framför bilen (om den kör bil) och då hamnar man förmodligen på sjukhus, och din lover kollar säkert hur du mår. Smart, jag vet!

Några punkter att tänka på när du gör detta:
1. Se till att det verkligen är rätt person som kör.
2. Se till att du inte dör.
3. Blir du inte tillräckligt skadad: fejka lite! Alla kan spela teater.

5 kommentarer

Tobias

18 Feb 2010 12:00

Det var någon film med Michael Jackson =)

N I L M A

18 Feb 2010 13:33

haha nu har du nog tittat för mycket på film ;P

Fanny

18 Feb 2010 14:50

Smart! Det ska jag göra.

DONKEN

18 Feb 2010 17:30

haha då äre två styckna som vill se vad jag köpte. får mannekänga lite framför kameran sen då tror jag minsann :P

det hände en liten olycka med ena linnet igår... baaara för att det är så typiskt mig. kaffefläckar går ju för fan inte ens bort. :(

DONKEN

18 Feb 2010 17:31

haha ja dedär var ju smarta tips. men jga tror inte lasse uppskattar om jag blir påkörd av honom.. :/

Kommentera

Publiceras ej