Det är måndag folk!

5kommentarer

Goddag!

Fått ett mail från min engelska lärare, gjorde det stora slutprovet för lite mer än en vecka sedan och nu fick jag besked att jag klarade det. Men dessvärre stod det något annat i mailet, att jag måste göra A5(assignment-uppgift) för att inte få IG. Och mina vänner och ni som följt bloggen vet att jag gjort den, det var det som var den där uppgiften när jag ringde till läraren och snackade, och han sa att jag klarade det. Så kan finnas lite förklaringar till detta mail:
1. Klarade jag det inte?
2. Han kanske glömt det?
3. Jag kanske måste göra det igen?
4. Han kanske skrev fel?

Jag hoppas på nr 2 eller 4! Vill ju bara få mitt G och tänka på nått annat.

5 kommentarer

DONKEN

22 Feb 2010 15:04

häähäh :P ja minsann.

åhååå tack som fasen ;) gillar vi. fick en snäll kommentar om "fan va ful" haha.. jisses.

har folk inge vettigare för sig..?



nu ska jag baka kärleksmums ;)

Tobias

22 Feb 2010 17:20

Idag blev det en svingod sallad :D mums!

Tobias

22 Feb 2010 17:36

haha jag älskar salami :D så gott!

Linn

22 Feb 2010 17:55

hej, jättefin blogg.

allting bra med dig? :)

M

22 Feb 2010 18:30

Hoppas att du klarar det! :) kram.

Kommentera

Publiceras ej