Det är fredag folk!

7kommentarer

hejsan hoppsan lillebror vilken dag, efter kinamaten stack jag in till sandviken för jag var på så bra humör. tänkte jag kunde dela med mig av den till lenita en stund.
och det gjorde jag, jag pladdrade på hur mycket som helst. hoho!

i kassan på lindex medans lenita står och betalar:
(andra avenyn snack)

lenita: jag är säker på att de är kim som våldtog liv!
jag: pff! han var ju hur deckad och knäpp som helst.
lenita: ja men jag tror ändå det.
jag: jag trodde det först, han eller markus, men näää, inte dom, dom är för bra!
lenita: du ska ju inte bara tänka på hur snygg dom är!
jag: nej men dom har bra röst också!

(undrar om hon i kassan ser andra avenyn, annars måste hon nog funderat)



sen när jag gick på bussen var jag fortfarande hög i brallorna.

jag: ungdom till sandviken.
chauffören: huh?
jag: nej, men du där är jag ju redan. till hofors ska jag.

Det tyckte han var roligt, men jag är glad att jag fick roa stackaren lite, kan inte vara så kul att köra buss fram och tillbaka heller. Det var dagens snälla gärning!



Over and out.

7 kommentarer

ERICAPERZZON

05 Feb 2010 19:19

Haha vad roligt om hon inte kollar;P Jag kollar inte iaf så det är ju mycket möjligt att hon inte heller kollar;P



svar: vad stabil du är då!:D



haha ja det finns några bitar kvar;)



/E

Tobias

05 Feb 2010 19:20

Haha visst, det var asskönt att skotta i morgonrock :D

DONKEN

05 Feb 2010 22:18

nu har jag inte läst ditt inlägg än ba så du vet. men skymtade en vårrullle. neee inte måsta skaffa barn. dygna nåra gånger o sov för få timmar massa nätter, och voilá du somnar på stört i soffan efetr nåt jävla teveprogram. ;) pöss

DONKEN

05 Feb 2010 22:21

HAHHAHAHA händelserik dag. tänk om hon på lindex trodde att de hade hänt på riktigt! hon kunne ju inte veta de liksom. log hon KONSTIGT och osäkert till er så vet ni ju varför...

DONKEN

05 Feb 2010 22:22

hahha vilket menar du skulle vart kul o se? när vi sprang in ut in ut in ut o låste alla ggr i lghten? ja de skulle nog vart en syn utan dess like ;) värnamo bor vi nu. ;) känner knappt en kotte fastän vi bott här i över ett år. ;) pöss

DONKEN

05 Feb 2010 22:33

mmhm kinamaaat... mmhh. äääätaaa.... haha. jag äta godis tonight. jag gilla.

Fanny

06 Feb 2010 02:04

Snygga sträck föresten;) Klarar ju du galant. Sen om det tar en timme gör inte så mycket:P

Kommentera

Publiceras ej