Det är fredag folk!

9kommentarer

NU ÄR JAG KLAR MED SISTA STOOORA PROVET PÅ ENGELSKAN.
Känns bra, att det är över alltså, provet gick inge bra, det ekar IG här hemma.

Måste äta något också, glömde göra det innan jag började med provet som jag hållde på med 2,5 timme. Ush, tror jag aldrig setat så länge med ett prov.
Mamma kommer hem med Club Sandwich från sitt jobb, MUMMA!

Nu ska jag slappa under täcket lite och njuta över att engelska kursen är över.

Nej vänta.

Kan inte njuta än.

Måste veta om jag klarade kurs helvete först.


Suck..
Håller tummarna! Ni med hoppas jag.

(när får man veta?)

9 kommentarer

*Em

12 Feb 2010 12:18

Du är utmanad! http://emelojs.blogg.se/2010/february/3-saker-du-ar-nojd-med.html Som tack för hjälpen får du biobiljetter!

Tobias

12 Feb 2010 12:36

Skönt att ha provet avklarat iaf :)

DONKEN

12 Feb 2010 12:36

inte vet jag, snart hoppas jag :P

hoppas du klarade det. men nu äre ju freeedaaaaag så glöm allt med plugg. det ska inte jag göra, för jag serru, har inget lov. jag ska plugga tills jag är klar, minsann. kurs 2 har börjat nu och jag ska kolla 3 hotellrums färgsättning och skriva om dem. :D wohooo... skriva kan jga. färgsättning gillar jag = gr8 combo 4 me :D

Erica

12 Feb 2010 13:47

Svar: Jag vet inte, kanske inte söker nåt alls ens. Är svårt då jag bor här eftersom det är så långt till allt, men jag ville ha det fixat ändå ifall det skulle dyka upp nåt.



Hoppas att du klarade det! :)

N I L M A

12 Feb 2010 14:00

skönt att vara färdig med det :D

ERICAPERZZON

12 Feb 2010 14:53

Åh vad gott!



Svar: Tack:) Jag försökte få till det lite coolt iaf;P synd att det inte var större hål i jeansen så det syntes mer:P



/E

Muffinsmartin

12 Feb 2010 15:00

Jaddå :D Vad ska du hitta på i helgen? ;)

Johanna

12 Feb 2010 16:43

du skall se att du klarade kursen! :)

Johanna

12 Feb 2010 16:44

klart du får snolistan! :) jag snodde ju av dig innan så haha

Kommentera

Publiceras ej