Bara lite random skit

6kommentarer

Vilken dålig blogg dag det har varit idag. Och imorgon blir det inte bättre, haha.

Då ska jag till sjukhuset i Sandviken (weird ställe ju, aldrig vart där) och efter det tänkte jag passa på att åka och shoppa lite. Det blir jag och Ellen såklart!


Just nu sitter jag med lurar i öronen och väntar på att få trycka på play på andra avenyn, jag är ett riktigt freak. Förstår inte varför inte svt släpper det på dvd, dom skulle ju tjäna massor med pengar ju. Och pengar vill alla ha, så what the fuck liksom?

NU: Andra Avenyn!

NYSS: En skit förlust till Brynäs. Ska inte Foppa seriöst gå i pension snart?

6 kommentarer

N I L M A

08 Feb 2010 22:50

finns inte den serien på box?? whaat?

DONKEN

08 Feb 2010 23:47

nä inge betalt. men får fler besökare, och då kan man ju i slutändan ha riktig reklam på sin blogg, som man kan dåå tjäna cash på.

klart man vill tjäna pengar på bloggen liksom. ett delmål i livet dedär. jag vill bli känd bloggerska men inte känd irl, om du fattar hur jag menar?

heh...

fick mitt startpaket till inredningskursen idag. :P

wohoo :D

pössen

och ja jag har överseende med din kinky sida. jag vet att du vill ha mig ;) hahaha...

Sandiie

08 Feb 2010 23:52

Du har en award att hämta i min blogg! :)

Fanny

09 Feb 2010 00:15

Jo, fan Foppa borde ha lagt ner för länge sen! USch vad jag hatar honom.

Malle - Hockeyfru

09 Feb 2010 14:09

haha foppa lägger nog aldrig av, om 20 år kommer han med kryckor på isen haha:D

Jenny klassen

09 Feb 2010 17:47

Det tog lite mer än 20 år inann de släppte varuhuset på DVD efter de sändts så du kan ju hoppas det släpper andra avenyn oxå om sisiodär 20 år eller nått :P...

Kommentera

Publiceras ej