Vafan bloggar du för?

13kommentarer

Varför bloggar vi egentligen? Är det för att alla vill bli som Kissie, Blondinbella eller Kenza?
Eller finns det någon här som bloggar för sin egen skull?

Sånna här kommentarer/inlägg stör mig:
1. Lägg till mig på bloglovin.
2. Varför ska jag blogga om jag inte får kommentarer?
3. Jag måste komma på vad jag ska skriva om så jag får massa läsare.

Okej, såhär va:
1. Jag lägger till dig om du är bra, att ha en massa falska personer som följer dig bara för att du säger det gör dig inte till en bra bloggare.
2. Bloggar du för kommentarerna? Well, då kan du lika gärna ge upp. Visst, kommentarer är det bästa genom bloggen, absolut, jag älskar dom. Men det är inte därför jag bloggar, jag bloggar inte för att folk ska säga hur bra jag är, det vet jag redan. Nej men ärligt, jag bloggar för att jag gillar det och behöver det.
3. Sluta skriv något som inte alls intresserar dig bara för att få läsare. Du ska skriva om det du gillar och det du gör bäst, annars så är du en stor lögn för dig själv. Och vet du vad? Till slut tröttnar du.

TA DET LUGNT PEOPLE!
Alla blir inte Kenza, eller Blondinbella. Ni blir er själva och så mycket mer.
Kolla på dom som exempel, vilka är dom? Jo dom är sig själva. Vilka bra förebilder, eller hur?

13 kommentarer

Emma

30 Dec 2010 11:04

Ja, jag ska göra det :) Du verkar vara en riktigt duktig tjej med kämparglöd så om jag inte hittar inspiration här - var ska jag då hitta den?

Sandra

30 Dec 2010 11:06

Sv: yeah awesome! Han är för snygg för sitt eget bästa.



Tackar tackar :D



Jannica

30 Dec 2010 11:38

Bra sagt vännen :)

♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

30 Dec 2010 11:55

Ja den är ju det =)

carolina

30 Dec 2010 12:20

du har så rätt :) skrivit ett inlägg om detta förut. hatar "hej hur mår du?" kommentarer

Rumptott

30 Dec 2010 12:30

haha så klockrent skrivit =)

kram

Katja

30 Dec 2010 13:21

Håller med dig om i allt du skriver där uppe.. Du är en smart tös du hihi!

Julmaten, jag har ätit för länge hehe..

Kram!

Johanna

30 Dec 2010 13:27

Haha ja print in jeanskjolar i hjärnan så kommer du ihåg det.... :)

Linda

30 Dec 2010 14:57

Jag är Tokmorsan. Vill inte vara någon annan. Antingen gillar man smörjan jag skriver eller så gör man det inte. Jag älskar kommentarer men det är inte kommentarerna som gör mitt liv värt att leva. Visst utan en enda kommentar på tre månader så lägger jag nog ner. Men det vi ju alla att det kommer inte hända för jag är bäst!

Nett

30 Dec 2010 15:55

Man skall blogga för sin egen skull, den tanken finns kvar hos mig efter hur många år som helst av bloggande.

Linda - En Vimsig Mamma

30 Dec 2010 20:23

så bra skrivet!! kunde inte ha sagt de där bättre! kram

My

30 Dec 2010 23:41

Bra skrivet :)

Caroline

31 Dec 2010 03:16

Med tanke på vad som stått om Kissie i kvällstidningarna så blev jag nyfiken och kollade in hennes blogg. Visst är valet fritt, men herregud vilken sönderopererad donna och småtjejer som beundrar, usch! Får jag skriva Gott nytt år fast vi inte känner varann?

Kommentera

Publiceras ej