Underbara läsare

19kommentarer

Fick ett lovely mail idag!

Tycker du är så himla starkt. Blir imponerad varje gång jag läser din blogg. Många tycker ju operation är en enklare utväg men så är det verkligen inte. De gäller ju att sköta allt för att klara vikten ändå. Min morbrors fru gjorde någon operation, typ förminskade magsäcken (är de det du gjort?) och hon skötte det inte så man ser ingen skillnad alls, man ser bara massa löst skinn. Så jag tycker du är riktigt stark som inte ser de som en enkel väg utan du har ändrat dina matvanor och du tränar tros du skrev de rekommenderar promenader. Du är en riktig kämpe. Jag är jätte stolt över dig!! När man läser din blogg och ser vad du åstadkommit blir man mer taggad till att klara det själv. Fortsätt som du gör, du är en underbar människa! Du är jätte fin!!

Från:

(Klicka på bilden för att komma till denna underbara tjejs blogg)

Det är kul att det fortfarande trillar in mail lite då och då, folk som behöver tips och idéer eller bara vill snacka allmänt, fråga om min operation - eller ge beröm - sånt kan man ju aldrig få för mycket av.
Blir lika glad varje gång! Tveka inte och skriv du med: [email protected]

bloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovin

19 kommentarer

Nett

20 Dec 2010 21:28

Mailen är jätteroliga att få :) Det gör allt för att kämpa vidare :)

Jannica

20 Dec 2010 21:31

Aaw, fina du :)

Tigerhonan

20 Dec 2010 21:33

Men det är ju kul att städa, när man ser resultatet :D



haha inte jag heller, men ska höra med läkare på det nya stället om jag får betala eller inte och få mer information om det innan jag bestämmer mig :) är lite halvrädd för opereras också eftersom jag vart med om en del dåliga saker inom sjukvården förut.



btw, det går inte klicka på bilden

Linda - En Vimsig Mamma

20 Dec 2010 21:35

jag startade på 128 kg och nu ligger jag på 111kg - 112 kg vill ner till 100kg först för att sedan ta nya tag och mål! =) kram

Eleonore

20 Dec 2010 21:39

Haha oj jag skrev ju fel nu, kilo menade jag! förlåt :D



Så lite så! Du är värd alla peppande och fina ord du kan få :)

scrapmoster

20 Dec 2010 21:41

Härlig kommentar! Och hon har rätt!!



Kramen på dig min vän!



i

JENCIOUS

20 Dec 2010 21:43

haha ;p

svar, jag har sprungit och typ inte gjort så mke mer, imogon köper jag resten av julklapparna puh är verkligen ute i sissta sekunden :p

har du köpta allt? :)

Linda - En Vimsig Mamma

20 Dec 2010 21:44

ja så får de fan bli =) fast måste jag vänta så länge på att få köka kina blir jag nog tokig =) haha kram

Linda - En Vimsig Mamma

20 Dec 2010 21:48

ja jag får fan tänka så =) men vet inte vad jag ska göra mer för att gå ner nu =( kram

Nett

20 Dec 2010 21:48

Nog är den vacker alltid :)

Tigerhonan

20 Dec 2010 21:49

Först gjorde jag en abort för 4 år sedan, fick infektion i livmodern så jag fick åka in akut en extra gång och skrapas en gång till. När min son föddes dog jag nästan, vara nära på att förblöda och fick sys väldigt mycket. Sen har jag legat inne på psyk ett par gånger där läkare inte brytt sig mycket om mig alls, samt sist gång jag var uppe när jag fick missfall, dom brydde sig inte alls när dom sa att barnet var dött i magen och inte heller när dom framkallade missfallet. Anagligen för att jag är så ung, men det känns ändå hemskt.

charlie

20 Dec 2010 21:51

naw vad snäll du e tack så mkt!



Hehe mnja många som säger dt. Sånt ser man ju aldrig sj. Hehe vi e lika långa. Jag vill gå ner t 55 för och sedan o hålla mig mellan 55 o 60 kg :)



Hur mkt väger du nu då? :)



Jag vägde 124 plus som mest. Var super jobbigt blödde mellan låren svettades helt onormalt och fick typ astma. Knäna o ryggen gav vika mkt bättre nu men mkt hud kan man la säga ..

Pauline

20 Dec 2010 22:17

Tack så mycket :)



Tänkte att det var rätt smart ändå,har man ju pengar att go crazy med när man väl vill göra de :) O lite morot, när jag gått ned får jag handla som en galning för detta.



Långt du har kommit, man ser verkligen skillnad, grattis :D

jessica

20 Dec 2010 22:29

Hej =D hitta hit genom en annan blogg! =D Jätte fin blogg.. jag håller på med diet haha men tycker inte det funkar så bra... =D Hoppas du får en bra vecka. Jess

Diana

20 Dec 2010 23:20

Hej, hittade dig via din kommentar på min blogg om nyårsklänning =)



Tycker du är jätteduktig med din viktminskning och önskar dig lycka till på din fortsatta viktresa! :)



http://femtiokilo.webblogg.se

http://femtiokilo.webblogg.se

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

21 Dec 2010 02:27

så jävla härligt o få ett sånt mail. <3

Linda

21 Dec 2010 07:52

Jag vet många som säger att vad andra tycker inte spelar någon roll. Men sån här underbar respons måste väl vem som helst älska!!



Det är ju sant det hon skriver men det visste du redan att jag tycker. Kram

My

21 Dec 2010 10:53

Håller fullständigt med :) Bra kämpat!

Katja

21 Dec 2010 11:59

Förstår inte heller hur jag kunde låta det gå så långt.. Jag vägde som mest 149,7 kilo, som vågen iaf visade, som lägst efter operationen 58kg men då mådde jag inte bra, då åt jag INGET.. pga att ett sjuårig förhållande tog slut. Men så träffade jag min sambo o började äta då o då, sen dess har jag väg 65 kilo och det känns som en bra vikt :o) Så träffade jag dietisten som rådde mig gå upp några kilo :o) O det har jag gjort.. men har idag gått ner 80 kilo, men som mest 90 :o)

Det tog cirka 1 1/2 år.. :op

Ska kika hennes blogg!

Kommentera

Publiceras ej