Tyck vad du vill utan att få en paj i nyllet

15kommentarer

좋은 아침 (godmorgon koreanska)
Gå in på google och lyssna, lät rätt roligt faktiskt.

Hurra!! - stod det i sms'et jag fick nyss, klädbutiken Zizzi har fått 100.000 medlemmar.
Vad är det för hurra med det? Den affären är till för feta människor som inte får på sig andra kläder.
Det är väl inge jäkla hurra att det finns så många?

+ att den är så jäkla dyr. En tröja som ser likadan ut som på h&m kan kosta 500 kr med. Och varför? För att det är mer tyg eller? För det är ju inte direkt världens bästa kvalité.

Nej, jag har handlat där 2 gånger. Nu tänker jag inte handla där längre, men jag får inte stopp på sms'en.


Självklart är det bra att affären finns, det är inte det jag menar. Utan jag menar att de är bättre folk blir hälsosamma. En affär för fetisar, det är ingen lycka att det finns många som behöver den. Sorry.

15 kommentarer

Linda - En Vimsig Mamma

21 Dec 2010 09:46

utav mig får du då ingen paj i nyllet, för jag håller med dig där! Mamma handlar där men jag har aldrig gjort det för jag år damp på affärer med dessa höga prislappar!

Jadu rätt äter jag nog aldrig =/ så de är ett problem, och just nu vet jag inte när jag ska ha tid till att träna =/ ge mig fler timmar på dygnet tack! kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

21 Dec 2010 09:53

sista dagen, på sin julavslutningsfest. :(

hans mamma är väl mer deppig över det, än vad han är, men.. iallafall! :(

det är ju som att missa sin student.bara för att farsan inte kunde väcka morsan.



hmm dåligt exempel, men jag är lika sur som om det vore så. :'(

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

21 Dec 2010 09:54

du har en poäng i det. gå in på deras hemsida o kolla hur man slutar vara prenumerant?

Linda

21 Dec 2010 10:28

Vi har en här med. Jag har köpt en sak där bara. Men vet du dom gör kläder för tjockisar okej det är jag med på. Men brukar inte tjockisar ha stora tuttar. Eller jag har i alla fall. Mina tuttar får fan inte plats i deras tröjor vad är det liksom!



Fick samma sms jag med!

Teija

21 Dec 2010 10:32

Jag håller med dig! Det är inte bra att hurra för att Zizzi har fått 100.000 medlemmar :s Men affären är väl glada över det för att de inte ska gå i konkurs..

Karro

21 Dec 2010 10:33

Håller med dig helt! Tycker inte att de har så speciellt snygga kläder ens engång. Sen är det dyrt där. Men ibland så hittar man fynd där. :) Köpte ett par jeans där i somras för 400spänn.. :)



Pauline

21 Dec 2010 10:53

Det är det som är så bra med denna ifrån rusta, den är ihopfällbar :D Pedalerna sitter inte riktigt där jag vill ha dem, men det är en vanesak :)

Sen står det på den maxvikt 100, men min sambo kollade igenom den och jag cyklar på den utan problem :) O jag väger en liten bit över de så :P

Inte alltför dyr heller, tror det gick på nånstans runt 6-800 :)



Så tänker jag med :D man sitter och kollar på hm, lindex mm och kollar alla kläder man ska kunna ha på sig :D



Jag har 50 kilo kvar, och har precis börjat, så man är ju alltid en bit på väg, en evig kamp, men skönt att ha kommit en bra bit ändå :D

charlie

21 Dec 2010 11:08

ah hehe det e då jag mår bäst och slipper o få panik om ja lägger på mig ngt kg.



Ah men då är du ju på god väg! Bra jobbat, har du gått ner sammanlagt 28 kg? Tänker på ditt namn.



ne men dt e de ju värd. Finns ju gördel o korsetter o allt möjligt som kan dölja det. Super farligt e dt inte men kanske ej så sexigt .. håller tummarna för OP!

Diana

21 Dec 2010 11:21

Hehe tack tack, hade inte klarat dessa shakes om inte Nutriletts chockladsmak fanns, allt annat jag testat har bara inte gått ner :)



Nej, kanske inte är ett hurra direkt faktiskt, synd också att det ska vara överpriser bara för att det kanske är en ovanlig affär, och människor som inte har så mycket att välja bland.

johanna

21 Dec 2010 11:25

nej nästa söndag blir det ingen kommentar 100 kan jag lova är hos mina föräldrar då så ligger och jäser på soffan då :P



Visst var det ett bra motto...och en bra bild, dock ser jag hur smal jag är där och inte mådde bra :(

Nadja

21 Dec 2010 11:27

oki. så kan det vara ibland. =) önskar trevlig dag. =)

Tordan

21 Dec 2010 12:23

Yo.



Klart att det är bra att dom butikerna finns, alla är inte lika insiktsfulla att erkänna att dom har problem.



Vissa vet om probleme, men vet inte hur man ska lösa det, enkelt att köpa större kläder.



Det som är skrämmamde är just det du säger, att så kukens många handlar där.. Det säger mer om oss än dom som försöker tjäna pengar på karaktärslösa fetton..



Hade du invägning igår? Hur gick det?



Lycka till girl!

Tordan

21 Dec 2010 12:28

Yo.



Klart att det är bra att dom butikerna finns, alla är inte lika insiktsfulla att erkänna att dom har problem.



Vissa vet om probleme, men vet inte hur man ska lösa det, enkelt att köpa större kläder.



Det som är skrämmamde är just det du säger, att så kukens många handlar där.. Det säger mer om oss än dom som försöker tjäna pengar på karaktärslösa fetton..



Hade du invägning igår? Hur gick det?



Lycka till girl!

Karro

21 Dec 2010 16:09

Haha okej :P



Allt bra med dig idag? :)

Karro

21 Dec 2010 18:04

Det är bara bra här med. Lite småhungrig och ser på när min bror städar min lägenhet ^^ Haha

Kommentera

Publiceras ej