Se vad lite tid och tålamod kan göra

29kommentarer

Förut så var jag helt obekväm med att ta helkroppsbilder på mig själv, även om jag inte skulle visa dom så ville jag inte ha dom. Jag ser dom ju ändå, hemska som dom såg ut.


En sånhär bild skulle aldrig hamna så någon annan fick se, minst av allt på facebook. (även fast alla vänner har sett mig på riktigt så ville jag inte visa någon helbild, sjukt jag vet)

Men idag 4 månader senare, så har jag till och med en helbild som profilbild på facebook.

Jag är långt ifrån nöjd med kroppen, men jag skäms inte lika mycket över den längre.

29 kommentarer

Johanna

10 Dec 2010 17:20

härligt du inte skäms längre :)



jag skriver ner alla på lottor, de som skall ha 1 lott för en de som skall ha 2 får två, sedan rör jag om ordentligt, sen drar jag en i högen =)

Jennie

10 Dec 2010 18:10

SV: ja visst är det en härlig stad?



Bra kämpat förresten! fortsätt så! =)

Camilla

10 Dec 2010 18:10

Jag skrev kanske lite rörigt. Men nej du ser inte yngre ut tänkte bara att eftersom dom flesta är äldre när dom gör operationen så kanske du egentligen var äldre än jag trodde och ville då inte gissa^^



Det där med att dom vill leva livet innan, jag tolkar det som att du menar att dom vill äta hur dom vill eller? Jag kan faktiskt förstå det, jag är lite sån själv fast jag försöker bryta det tankemönstret men du har ju mycket grymmare inställning! :)



Ja, det gör vi ju! En kvart från stan ungefär, vill inte skriva exakt var här :) Har du varit i Gävle någon gång?



Och vilken skillnad på bild 1 & 2, jag tycker du är grymt duktig!

Tigerhonan

10 Dec 2010 18:13

Du kan se den på SVT Play också. Finns alla avsnitt där :D



Haha ja inget mer gift nu :)

Svorskan

10 Dec 2010 18:54

Wow! Duktigt jobbat. Det är jätteskillnad mellan bild ett och två. Va stolt! Det har du all orsak i världen att vara.

johanna

10 Dec 2010 19:01

det är bra, du ska verkligen INTE skämmas! tycker du ser jättefin ut!

Tigerhonan

10 Dec 2010 20:26

Haha ja det blir lätt så när man inte är van vid att kolla på det varje dag ;D

Laks

10 Dec 2010 21:09

Du har inget att skämmas för! :)

Malin I Form

10 Dec 2010 21:18

Känner igen det där :D

Bantarbritta

10 Dec 2010 22:07

Du är fin vilken size du än har, men det du skriver stämmer så bra. Jag är jätteobekväm nu, men förut när jag gick ner i vikt så var det absolut inga problem, mer att man faktiskt ville visa att HA! Nu har jag gått ner! :D

Bantarbritta

10 Dec 2010 22:07

Du är fin vilken size du än har, men det du skriver stämmer så bra. Jag är jätteobekväm nu, men förut när jag gick ner i vikt så var det absolut inga problem, mer att man faktiskt ville visa att HA! Nu har jag gått ner! :D

Bantarbritta

10 Dec 2010 22:07

Du är fin vilken size du än har, men det du skriver stämmer så bra. Jag är jätteobekväm nu, men förut när jag gick ner i vikt så var det absolut inga problem, mer att man faktiskt ville visa att HA! Nu har jag gått ner! :D

Nett

10 Dec 2010 22:10

Så härligt när det är åt det hållet :)

Carolina

10 Dec 2010 22:16

du har fått dagens glädje och kärlek inne hos mig :)

tess

10 Dec 2010 23:05

vad härligt tjejen! =)

jennie

10 Dec 2010 23:16

Jag skulle inte heller lägga ut bilder på mig, de e som att ja raderar alla på mig i kameran till o med :( men ibland spar ja nån så de ska finnas för barnens skull.

Men en dag kanske ja oxå törs lägga ut nån :)

fast nån helkroppsbild finns nog inte... eller jo! fast inte på min kamera.

Camilla

10 Dec 2010 23:45

Nä okej, men det är ju bra! :)



Okej, men vad gör du här då om du åker hit så ofta? =)

Jannica

10 Dec 2010 23:54

Du är fin!



Ps: Kanske stämmer då med vikten. Jag kollade mitt o mitt var 0.16 Så då är nog ditt 20 % :D:D:D

kaffehörnan

11 Dec 2010 00:18

Vilken skillnad, de måste vara härligt

Tittar du tillbaka, så kan du blunda o säga, vilken bra tjej jag är

Katarina

11 Dec 2010 00:49

Men fy fan vad glad ajg är för din skull och stolt över dig!! Jaaa visst är min lilla gran söt!! :D kram på dig pärlan!

Linda - En Vimsig Mamma

11 Dec 2010 01:08

känner i gen det där första du skriver =/ vi har bord 4, men kom på nu att jag har de mesta oriflame skaerna här hemma och sambon kommer inte ta med dom =) haha kram

Tigerhonan

11 Dec 2010 01:14

Ja visst är det :) Jag kör på rågsikt i det receptet jag brukar göra. Tänkte testa lite nytt någongång framöver när det finns lite mer pengar till dyrare mjöl :P just nu måste vi snåla inför flytten, det kostar ju en del det med :/

Carolina

11 Dec 2010 09:14

tack kram

Malin I Form

11 Dec 2010 09:41

Sv: Hehe, jag ska njuta lite åt dig vännen!

Johanna

11 Dec 2010 10:33

många av mina tävlingar kan man få 1 lott eller 2 lotter beroende på vad man gör. är man bara med så får man 1 lapp med sitt namn i skålen, har man länkat tävlingen på sin blogg får man 2 lappar med sitt namn på =)

Eleonore

11 Dec 2010 10:39

Va härligt att du snart nått ditt mål! Är riktigt imponerande :D Ja prova det! Kommer lägga upp mer nyttigt med men du får gärna komma med förslag också :)

Maria

11 Dec 2010 10:44

joo det e bara bra:)

jag ska iväg och jobba idag så det ska bli kul..

Vad hittar du på idag då?

Kram

DONKEN-2barnsmorsa 2be

11 Dec 2010 14:48

du är så himla fin, det ska du veta!! :D <3

hehe jaa, klart du ska få ett. Skicka din adress i ett mail till mig så jag vet vart det ska åka nånstans. och om du vinner skickar jag med ett till. ;)

ellen

12 Dec 2010 11:49

jag blir så glad av att kolla din blogg!

att du lyckas med din dröm, att du följer din egna väg, att du är dig själv, världen borde ha mer som dig!



älskar din blogg :D

+du är söt som socker!

Kommentera

Publiceras ej