Ny vecka och såklart nya tag

11kommentarer

Mirëmëngjesi (godmorgon albanska)
Vill ni veta hur det uttalas, gå in på google översätt. Smart sida, verkligen.

Gissa vad jag ska göra nu? Jo, först frukost - såklart.
Sen ska jag åka iväg och träna. En vecka sedan man var på gymmet, ska bli jäkligt skönt.

Det blir en nedra massa fett förbränning, och sen fokus på styrka på en del. Men kommer inte ihåg vilken.
Måste kolla upp det. Hoppas på magjäveln, den kan behöva styrka.

Ha en skön morgon och förmiddag people!

11 kommentarer

Jannica

13 Dec 2010 08:58

Duktig du är :D

Vivi

13 Dec 2010 09:30

Gud vad duktig du är. Har precis skrivit in mej på gymet men kommer ju aldrig dit, grrr blir tokig.

Men förhoppningsvis löser det sig from nästa vecka.

Ha det gott.

Kram

Linda - ndaiL

13 Dec 2010 09:44

Ja, redan en ny vecka..

Eleonore

13 Dec 2010 10:12

Har du några bra frukost tips att dela med dig av, jag är så dålig på att äta bra frukost? :)

Visst är det värt det :)

Nett

13 Dec 2010 10:13

Bra dag med andra ord.. jope här hittar du den: http://www.enkoppkaffe.se/?p=1376 har väl kanske varit dålig på att påminna om den inne hos mig, får ta och göra detta idag :)



katarina

13 Dec 2010 10:47

Hjärtat har du bil och körkort?? Kram

Linda - ndaiL

13 Dec 2010 11:22

Ja, det ska bli så härligt1

Tigerhonan

13 Dec 2010 11:36

Till våren blir det Svenska, Historia, Multimedia, Desktopp och någon mer kurs inom multimedia. Kommer inte ihåg vad den hette just nu :P



Och till nästa höst ska jag söka till folkhögskolan med inriktning hälsa :)

Linda - En Vimsig Mamma

13 Dec 2010 12:47

låter ut som en toppen dag!! =) kram

Linda - En Vimsig Mamma

13 Dec 2010 12:57

ja verkligen, vill också träna men förkylningen sitter i än =/ så får vänta lite mer, men brukar kör alite små skaer här hemma =) haha

klar med gymmet nu? kram

Linda - En Vimsig Mamma

13 Dec 2010 13:24

ja de kan jag förstår =) jag brukar göra lite sittups, armövningar och hopp oxh skutt =) haha ser sjukt ut =)

händer övriga dagen då?kram

Kommentera

Publiceras ej