Mina nyårslöften

9kommentarer

Here it goes.



1. Första målet är ett projekt med Cornelia jag är med i, gå ner minst 6 kg från 3 januari till 27 februari.
Jag ska alltså klara det!

2. Gå ner minst 20 kg till midsommar, som jag och en annan satt igång ett projekt på.
Kommer mer info om det nästa år (haha) Vill ni vara med? Säg till.

3. Åka utomlands - jag bryr mig inte ens om vart längre.

4. Åka till Göteborg minst 2 gånger.

5. Komma in på en utbildning till hösten!

6. Fixa praktik nu på våren på t.ex ticket eller liknande.

7. Spara pengar! Spara så jäkla mycket jag bara kan. Gärna minst 500 kr i månaden till sommaren.

Sen har jag ett par till, men dom är tyvärr hemliga. Haha.

9 kommentarer

Malin

31 Dec 2010 17:56

VIll vara med på punkt nr 2 :)

Sedan önskar jag dig lycka till med alla löften.

:)



Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Kram M

Eleonore

31 Dec 2010 18:03

Vilka härliga nyårslöften! Underbart :D Mitt nyårslöfte brukar vara att inte lova saker jag inte kan hålla :P Men inför nästa år blir det att börja träna och kämpa järnet för att lyckas med allt jag tar mig för :)

Gott nytt år!

Tigerhonan

31 Dec 2010 18:24

Åh jag vill veta dina hemliga ju ;D haha.



Men 20 kg till midsommar.. hm.. undrar om jag också kan klara av det :P Jag skulle vilja vara med på det iaf :)

Carolina

31 Dec 2010 19:09

Härliga nyårslöften :)

Gott Nytt på dig :)

Pernilla

31 Dec 2010 21:14

Åh, har inte klurat ut mina löften än.. Men ska ut o ta en kvällspromenad nu med sambon så vi får väl tänka ut några då. Skulle kunna tänka mig o vara med på -20 till midsommar. Behöver ha press på mig om jag ska lyckas märker jag ;) Gott nytt år! Pernilla

Pauline

31 Dec 2010 21:26

Jag är gärna med på -20 till midsommar! :)

gott nytt år! :D

Malin I Form

01 Jan 2011 11:40

Håller tummarna för att du klarar det :D

charlie

01 Jan 2011 17:47

oh va fin bild på dig :)



hehe ner t gbg? Fika?



Kram

Linda - En Vimsig Mamma

03 Jan 2011 00:23

spara penagr vill väl alla ? haha nej men visa katalogen och ta beställningar så vips har du 500 - 1000kr direkt i fickan! Och dessutom var TREDJE vecka och inte månad! =) kram

Kommentera

Publiceras ej