Låt änglarna leda dig rätt, ||||

6kommentarer

Dikt nr. 4 a'la Håkan Hellström / Göteborg projekt.

Jag kommer hellre tvåa


kanske var det för sent att komma
jag hade inte ens blommor
långt och lockigt hår        ja det hade jag
en gnutta samvete fanns också
jag ville bara ha kul
tyrann         vilket smeknamn
what-what
hyper var du
ett andetag för lite var taget
en tår självkänsla rann nerför din kind
vi är förlorade        vi två
tur att vi hade köpt ägg


Dikt nr. 1 hittar ni HÄR <- och dikt nr. 2 hittar ni HÄR <- och dikt nr. 3 hittar ni HÄR <-
Bra att veta också är att dikterna är skrivna från saker jag varit med om, saker jag gjort och upplevt.

6 kommentarer

Johanna

31 Dec 2010 14:49

Ja eller hur! Någon måtta får det vara!!! :) Men det är ju usa, haha, sen är vissa så förbannat ha galna!



Gott nytt år!

Tigerhonan

31 Dec 2010 14:50

Det låter super intressant ju :D

Jag har inte ens tänkt på mina nyårslöften i år, hade förra året men dom gick åt helvete xD

Emma

31 Dec 2010 14:52

JA :D Vad roligt! Det ser jag fram emot! :D



Ja, absolut får du göra det <3 Det är inte min lista så du får ta den bäst du vill :)



Kramar <3

Junitjej

31 Dec 2010 15:04

Vilken snygg blogg du har!!

Nett

31 Dec 2010 16:20

Gott nytt år tjejen!!

Malin I Form

31 Dec 2010 17:19

Sv: Varför kan du inte gå på gruppträning? Har jag missat något?



GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

Publiceras ej