Låt änglarna leda dig rätt, |||

5kommentarer

Dikt nr. 3 a'la Håkan Hellström / Göteborg projekt.

Vi var inte gjorda för sämre dar


klöver sju
din tur
ytlig kärlek        fjäder kittlande
ankommer målet på vänster sida
vi tar paddan
eriksberg gör mig fladdrig
jag vill hoppa i
ilande blå färg      det svider
även fiskarna förstår nu

Dikt nr. 1 hittar ni HÄR <- och dikt nr. 2 hittar ni HÄR <-
Bra att veta också är att dikterna är skrivna från saker jag varit med om, saker jag gjort och upplevt.

5 kommentarer

Karolina

30 Dec 2010 14:15

SV: Visst kan man se 3D trots glasögon, men det tar nog bort en del av känslan.

Såg Toy Story i 3D och jag satt större delen av filmen och irriterade mig på att dom där 3D glasögonen satt så illa.

För att 3D ska funka bättre, så tror jag nog att man behöver speciall 3D glasögon med styrka (vad jag tror)...

Blev inte så där direkt imponerad heller.

Jannica

30 Dec 2010 14:37

Du skriver riktigt bra texter!

charlie

30 Dec 2010 14:38

ne fan jag tycker ej dt .. men om du ej har slarvat elr ngt så gör dt men annars har du fått bra resultat!



Puss gumman

Anonym

30 Dec 2010 15:30

Din blogg är verkligen skitbra måste jag säga! =D Det är så intressant att få följa med i din viktresa genom bilder och sånt.



Du är stark!

Jag är själv ätstörd sedan 12 år tillbaka (är 18) och man kanske skulle tro att dina inlägg skulle trigga mig att gå ner mer i vikt, men det är tvärtom. Jag får bara mer krafter av att gå upp i vikt och bli normalviktig. Jag ville bara säga det, hah x)

scrapmoster

30 Dec 2010 16:42

Dina små dikter är så goa, jag gillar de. Sen är det ju det här med bloggandet. Jag gör det för mig själv först å främst. Behöver skriva av mig, och visst är det ett utmärkt forum för att få stöd, uppmuntran men också att få svar, råd & tips. De sistnämnda tycker jag är bäst. Det är så många frågor ibland särskilt efter op som man undrar över och då är det alltid nån som gett med sig av sin erfarnehet och det är verkligen guld värt.



Gott Nytt Årsslut vännen!!



Kramen i

Kommentera

Publiceras ej