Jag vill inte påstå att jag är bäst

20kommentarer

Men ibland måste jag ju!

Jag har ätit thaimat, Jag har ätit thaimat, Jag har ätit thaimat, Jag har ätit thaimat, Jag har ätit thaimat!
En stor favorit hemma i hushållet. Bara så ni vet liksom, kan ju vara bra ifall ni kommer förbi.

När jag såg "matlådan" som man får när man hämtar hem var jag så hungrig.
JD: Detta orkar jag! Lätt, allt! .... Eller ah, hälften iallafall.

När jag väl var klar syndes det inte ens att jag ätit något.
= MAT I FLERA DAGAR! Jag kommer bli rik.. som ett troll!

(med tanke på att det inte ens är jag som betalar, haha!)

20 kommentarer

tess

15 Dec 2010 21:58

thaimat är så himla gott! =)



sv. jag har ont i kroppen eftersom att jag är på väg att bli sjuk.. åtminstone känns det så... :/

Bantarbritta

15 Dec 2010 22:01

Woho! :D



Hur är det efter en op, klarar magen all sorts mat? Vilke typ av operation har du gjort?

Karro

15 Dec 2010 22:22

Har du minskat så mycket runt magen?



Ja, min middag blev sjukt god. :) Fick en massa kantareller av mamma nu i höst som jag har förvällt och fryst in. Så man kan lyxa till middagarna lite =)



Jag blev ju inte liten avundsjuk på thaimat nu! Haha. Älskar thaimat :D



Katja

15 Dec 2010 22:32

Det är faktiskt hemskt hur stor jag kunde låta mig sj bli :O/

Jaaa, jag åt ju fyra små rätter häromdagen såg du väl? ;) Jag äter en sån på 3-4 ggr ;o) En sån kostar 99:- så 25 spänn per/måltid.. hihi, vilken är din favis?

Katta

15 Dec 2010 22:39

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fucking dåre!!! jag dör av skratt, rik som ett troll!!! älskade du jag känner mig som en mördare jag ska sluta kommentera :( Hahaha hallå!! det är typ julafton hos mig på bloggen i morgon, tävlingar och grejer!! :O KRAM!!

Katta

15 Dec 2010 22:39

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fucking dåre!!! jag dör av skratt, rik som ett troll!!! älskade du jag känner mig som en mördare jag ska sluta kommentera :( Hahaha hallå!! det är typ julafton hos mig på bloggen i morgon, tävlingar och grejer!! :O KRAM!!

kaffehörnan

15 Dec 2010 22:46

Ha ha jaså åt du inte kinamat *ler

Du har verkligen fått de snyggt här inne

Du är nice duktig

Linda - En Vimsig Mamma

15 Dec 2010 22:56

Å vad gott!! =) ja usch sjukdmar är inte ett dugg kul =( kram

Tula-Lina

15 Dec 2010 23:00

Ja verkligen! Förresten så ser jag på bilden som du har i detta inlägg, WOW! Måste kännas extremt skönt att ha uppnått så mycket på sådan kort tid? Jag har en vän som gjorde en bypass i början av året, hon gick ner runt 40 kg och ser ut som en helt ny människa, verkligen. Det är så häftigt hur olika man kan se ut bara genom något så simpelt, haha!



Och du ska verkligen peppas till tusen, då känns allt tusen gånger lättare!

Malin

15 Dec 2010 23:15

:) Hhahah nej det blev lite fel.. kolla efter ett nytt blogg inlägg imorgon efter typ lunch. De blev lite tokigt.. :)

Linda - En Vimsig Mamma

15 Dec 2010 23:16

ja vi alla kommer ligga som klubbade sälar på självaste julafton =/ nej nu lär vi skrämma bort dessa sjukdoms bakterier !! kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

15 Dec 2010 23:20

haha ja det är ju en förutsättning. då kan du spara undan flera 70-lappar, varje dag nu, hahaha! :P

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

15 Dec 2010 23:20

fan vad snyggt du gjort om headern! :D gillar skaaaarpt! :D

kaffehörnan

15 Dec 2010 23:27

Jo de är med gott, längesedan nu, blir lite sugen

Karro

15 Dec 2010 23:35

Fan vad duktig du har varit :D



Ja, jag får la ta och göra det :D



Haha. Du får gå ut i skogen och plocka nästa höst!

Merja

15 Dec 2010 23:40

Hittade hit genom Karros blogg(http://mystruggle.webblogg.se) och jag måste säga att det är jätte roligt att se fler som tagit tag i vikten och klarar sina mål! Du är ju super duktig och din blogg är ju klockren! :D



Själv har jag gått ner 14kg och har ungefär 17kg kvar. Tack för inspirationen!

Katta

15 Dec 2010 23:49

Hahahah såjävla illa alltså!! Jaa :D JÄTTE JÄTTE FIN TÄVLING! :D Undra o,m jag själv ska vinna! :O hahah

Linda

16 Dec 2010 08:16

Det är egentligen helt otroligt hur fort den där omkretsen kan försvinna när man tänker på det.



Men jag tror inte du kommer bli rik för jag tror du kommer lägga alla pengarna på kläder ;)



Ha dig en fantastisk torsdag nu vännen! Och ja du är bäst!

Nett

16 Dec 2010 08:20

haha.. känner igen det där, så tänkte jag med, jag kan äta allt, men det kunde man ju inte ;)

Laks

16 Dec 2010 18:16

Shit vilken skillnad! den där bilden asså, jävlar va starkt gjort :)



Den där operationen du gjorde, som krymper matsäcken, gör inte det så att du blir hungrig hela tiden?

Kommentera

Publiceras ej