Jag kan knappt svälja

13kommentarer

Är det seriöst bara jag som tycker Skandar Keynes (Edmund i Narnia) är jäkla söt? Alla säger bara att han är ful, I dont get it. Jag kan ju inte vara ensam om att tycka om honom och hans söta leende?

Anywho, det var inte det jag ville ta upp egentligen.
Filmen i helhet, I dont know. Hatar att ge "recensioner" på filmer.

Vi säger såhär, den var inte alls vad jag väntat mig, mycket var bra, en del var lite halvtaskigt.
Borde du se den? Absolut, varför skulle du inte? Det är Narnia vi snackar om för fanken!

Good nighty!

13 kommentarer

Tigerhonan

27 Dec 2010 23:21

Haha ja trots julbord så gick jag ner :D

Tigerhonan

27 Dec 2010 23:22

Så lite så :D Har sett det i det inlägget du skrev också :)



Okej, ska kolla min mail nu då :)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

27 Dec 2010 23:33

ja eller jag är 24 om 3 månader. :P så i ååår, som är 2010 räknas jag som 23. men efter nyår räknas jag väl mer som 24. :P



storbror= -84a, jag= -87a, lillebror= 90a. :P tre år mellan oss alla fastän det bara är jag och storebror som fyller i mars. lillbror fyller i oktober. ;P



...hängde du med på allt dedär nu? :P

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

27 Dec 2010 23:33

men om man inte gillar narnia då? :P haha..

Jannica

27 Dec 2010 23:51

Hihi :D ja gör de godisarna, casvey(stavning??))nötter, valnötter och mandlat med smält choklad som jag spär ut med grädde MUMS!!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

28 Dec 2010 00:10

hahahhahahah!!! :P lillbrorsan ser ut som en blond, spinkig, korthårig version av mig, minus glasögonen. haha... så han är väl snygg om man tycker jag är snygg. (haha egoboostar mig själv haha)

men storbrorsan ser inte alls ut som oss. man kan nog se vissa likheter men han är helt enkelt inte rödhårig som vi andra 2. ;) han är fes-brun och har bra pigment utan fräknar osv.



(fast lillbror tycker själv att han bara är blond. ja nu är han ju det, med blondering..)

Linda

28 Dec 2010 02:11

Har sett halva i alla fall. Nåja ser den den annan gång när lusten faller på. Det är bra filmer men jag är inne på lite mer tuffare filmer jag!

Nesrin

28 Dec 2010 02:52

jag tycker oxå han i narnia är supersöt hahaha :D!

Malin I Form

28 Dec 2010 09:12

Tror jag väntar tills den kommer ut på DVD innan jag ser den faktiskt!

Johanna

28 Dec 2010 10:01

Haha vet inte vem han är :)



Det är jobba som specialpedagog :)

Karro

28 Dec 2010 11:20

Jag ska se den snart också :D



Sv: Ja, vi ska ha middag. Men har inte fått reda på något än, så det är lite frustrerande :P



Ah. Kanske dags och dra ihop något :P

charlie

28 Dec 2010 14:44

naw hoppas du blir frisk snart o vi håller tummarna för 0,9 kg!



ps dt e ej waynes bil den var där på akuten hehe

Karolina

30 Dec 2010 00:47

Är så sugen på att se den, men jag har lite problem med att dom bara visar den engelska versionen i 3D (dom tänker vekligen inte på oss som bär glasögon).



När jag endå är inne och skriver, så tänkte jag fråga dig. Var det ett svårt beslut att ta? Att välja en viktop?

Kommentera

Publiceras ej