Jag har mina principer

13kommentarer

अच्छा सुबह (godmorgon hindi)
Såhär sent får man egentligen inte vakna, inte ens en lördag.

Igår kväll när man skulle läsa alla bloggar så stod det bara om idol finalen överallt, världens sammanfattning och allting, jag hade inte ens behövt se finalen... vänta.. det gjorde jag ju inte heller.

Ända sedan idol finalen började i globen 2007, så har jag varit där. Men inte iår.


Ursäkta alla som gillar Minnah där ute, men: Jag tål henne inte. Kunde inte åka. Eller se det.
Jag visste ändå att Jay skulle vinna. Allt annat vore puckat.


13 kommentarer

Nett

11 Dec 2010 10:49

Haha, bra med bloggar som kan uppdatera en så man slipper se det ;) Och du... den där frasen går jag och tänker på hela tiden "Allt annat vore puckat" ;)

kaffehörnan

11 Dec 2010 10:54

Typiskt

Så kommer jag o frestar dig

Inte alls meningen

Tigerhonan

11 Dec 2010 11:03

Japp det ska vi :) Den 3 januari :D

charoline

11 Dec 2010 11:05

ja preics. allt annat vore puckat

Katja

11 Dec 2010 11:10

Haha jo x) Visst får man vakna såhär sent hehe..

Godmorgon på dig ;o)

Jag tkr Minnah var jättebra, men ville mer än allt annat att Jay skulle vinna, det är han värd o han behöver det så mkt som han gått igenom o ska komma på fötter igen <3

Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

11 Dec 2010 11:25

Ja vart tog dom vägen tro? haha. Jag är inte lika aktiv som innan därav att jag inte ligger på blogg.se topplista. Men de e strunt samma för mig :P Jag skriver ju för min egna skull=)

Johanna

11 Dec 2010 11:42

Hoppas du får en toppen dag tjejen..=)

Har du facebook?? kunde va skojj att ha kontakt där med..=)



kraaaaaaaaaaaaaam

Laks

11 Dec 2010 13:07

oj, på hindi X) kvart i elva är väl ändå inte så överdrivet sent? :S iofs så får ja typ panik ibland om ja vaknar efter 10 för man tycker att man förlorar så mkt tid, speciellt en lördag när man ska göra massa roliga saker! nu är det ju så också speciellt eftersom det blir mörkt typ vid 3-tiden.. :S



SV: ja typ "tröstäter" också ibland.. fast oftast när ja är lite ledsen å så, så orkar ja inte gå till affärn så då blir det ingenting iaf X) eller så bakar ja hemma istället.. :P



häftigt att man kan operera så. var det inte fett läskigt? :S

Bantarbritta

11 Dec 2010 14:13

Kan bara hålla med! :D Fast jag kunde inte låta bli att titta ändå. Samtidigt hade det kanske varit bättre att Jay INTE vann? För nu

Katarina

11 Dec 2010 14:49

Word georgeus!!!! Kram

Johanna

11 Dec 2010 16:09

Ja igår vart det party för fira sandra som fyllt 22 =) lite trött idag :)

TOTO

11 Dec 2010 16:11

Jag gillade Elin, men hon åkte ju ut :(

Johanna

11 Dec 2010 16:24

Haha ja du gjorde det, jag tycker det är bra när man länkar, för då sprids ju tävlingen mer :)

Kommentera

Publiceras ej