Jag är inte oteknisk

6kommentarer


Han börjar gå mig på nerverna, jag ställde klockan på 8.15 imorse. Sen vaknar jag av att mamma väcker mig, och hon kommer hem 11 från jobbet, shit tänkte jag. Men tack och lov hade hon slutat tidigare, så hon var hemma 8.35. Tur för mig, annara jäklar. Men varför ringde inte min alarmklocka Kjell? Såg jag trött ut?

Och sen vet jag inte ens hur man lägger på, jag måste alltid vänta på att den jag pratar med lägger på.
Hur gör man? Jag som brukar vara king på att lägga på innan någon säger hej då nästan, nu måste jag sitta och vänta och sticka medans någon annan ska lägga på, det är inte rättvist.

6 kommentarer

Nadja

22 Dec 2010 12:07

Hallå allt bra idag? =)

Jannica

22 Dec 2010 12:18

Hahaha, vilka problem:D du får ringa till ngn du känner så du kan sitta o testa dig fram :P är nog jätte lätt egentligen ;P

Eleonore

22 Dec 2010 12:48

Jag har hört at det ska vara något fel på mjukprogramvaran(alla telefoner har felet) som gör att klockan ringer en timme senare eller något :)



Typiskt att man inte kom in på Bloggsvar men du är med och tävlar iaf :D

Pauline

22 Dec 2010 13:10

Illa :P Annars är den rätt praktisk :)



Jag har precis börjat, igen. Så ja, har väl förlorat 3 kilo kanske. väg och mätdag på måndag igen (efter julen, yey! -.-') så får se vad de säger då, om jag måste ta i mer och äta mindre eller bra så som jag gör :)

Okej, men är ju inte så mycket ändå, du har ju kommit halvvägs :D

Johanna

22 Dec 2010 13:47

Första gången jag såg dem var med en killkompis sen tvinga jag med min sambo och bror, min bror fastna så det är honom jag går med nu :)

Nett

22 Dec 2010 14:30

Så det kan gå.. tur att hon kom hem din mamma. Tekniskt är jag, men inte på de apparaterna ;)

Kommentera

Publiceras ej