Idag är ingen bra dag

15kommentarer

Ligger under täcket och mår allmänt kasst - finns ingen humor i det.

Det var ju vägning idag, slutade på: 0. Hah, varken + eller - inte ens ett gram.
Ska jag skratta eller gråta?

Själva nollan fick mig att skratta, lågt eller hur. Men tanken på att jag inte gått ner något får mig att gråta.
Inte bokstavligt talat, så galen är jag inte. Hade jag gått upp 5 kg så kanske jag hade lagt mig och gråtit, men inte för en nolla. Nollor ser jag hela tiden vart jag än tittar, (förutom i spegeln.)

Det är väl mina muskler som gör att jag inte går ner något, jag tränar för mycket.

Så idag blir det en p-walk istället. Någon måtta får det vara på tjoffset.

Nu ska jag mysa lite med Kjell en stund.


Jag är fortfarande JD | - 28 kg. Men lika glad är jag ändå, men gladast är nog räven.

15 kommentarer

Mormor

15 Dec 2010 11:14

Tapa int ee tålamodet, vänne..även om vågen står "stilla" ibland.

jag är VIKTVÄKTARE..och just nu...adventstiden..och lite extra "julgott"..kanske gör att man inte ser - just nu...men det gäller att inte dp tröstäta...men försk "ta nya tag" när alla helgerna är över...

Kram!

Karro

15 Dec 2010 11:18

Ibland så står man still på vågen. Och det kan stå stilla under några veckors tid. Men sen så börjar man gå ner i vikt igen. Det är helt normalt. Så länge du inte går upp i vikt ska du vara nöjd!!



Svar: Har inte tagit en promenad idag pga förkylningen. Men längtar tills jag börja promenera igen. Så skönt med promenader :)

katarina

15 Dec 2010 11:27

Hörrö polisen! ;) Jag säger då detta! Du ska vara glad, jubla skutta hurra blås upp ballonger, du har inte gått upp i alla fall och MÄT DIG!!!! MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTT DIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!! :D :D :D DU är grym och jag är grymt stolt! Kram påre pärlan!

Nett

15 Dec 2010 11:30

Man han inte ha minus jämnt, 0 är ju bättre än att ha gått upp :)



Jope.. elektronsikt övervakade är vad vi är! ;)

Rumptott

15 Dec 2010 11:47

vem e kjell? e de din son lr kille?? =D

kram

Linda - En Vimsig Mamma

15 Dec 2010 11:49

hehe du kan då skojja till det du =) skrattar varje gång jag läser dina inlägg =) ja inte är det kul inte att vara störst =/ kram

Linda

15 Dec 2010 11:56

Sänder massvis med kramar till dig för att du är så go. En nolla är bättre än ett plus! Tänk så och var glad. Du har kommit långt och det har gått fort. Det är ju först nu det trappas av och det inte kommer rusa fram i samma fart med vikten. Se bara till att inte gå upp. Håller på dig så klart!!!



Och du mitt inlägg skulle bli så bäst bara så du vet ;)

Malin I Form

15 Dec 2010 12:08

Äsch, det tar du igen till nästa vecka tror jag :D

Nadja

15 Dec 2010 12:29

bara bra. =)Vad händer idag? =)

krilleman

15 Dec 2010 12:45

det fixar du säkert, det stannar upp ibland och tar lite tid, men alla når oftast målet om man sköter vad man äter och tar hand om sigsjälv, somsagt det är en andra chans att göra allt rätt!

josefine

15 Dec 2010 12:55

Anmäl dig till dagens blogg!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

15 Dec 2010 13:08

är du bättre nu? kommit fram ur täcket?

Jannica

15 Dec 2010 14:00

Tycker 0 är bra. För de är ju bättre än ett plus och sen nu när du är hurtig och tränar så kommer du säkert kanske gå upp 0.5-1 kg just för att de blir muskler, men då kankse de visar mer på måtten :). Jag väger varannan onsdag och nu sist så va de mindre än någon g¨ng innan men antagligen för jag börjat träna. Så fortsätt som du gör vännen :D

Carolina

15 Dec 2010 14:22

hellre noll än plus ;)

Jenny

15 Dec 2010 16:45

Är nog alla muskler du fått när du tränat som gör att det ligger på noll :)

Det tror jag iallfall...

Kommentera

Publiceras ej