fantastic sex

10kommentarer

Här är några av de bloggare som jag följer dagligen, underbara tjejer som absolut förtjänar mer uppmärksamhet och pepp. För dom är sjuukt duktiga, precis som jag.

Katta - finns inga ord, bara för härlig tjej!
Linda - så underbar tjej och mamma, som kämpar på så gott hon kan.
Jannica - en tjej som varit med om mycket, som förtjänar all lycka hon kan få.
Linda - bra kämpande tjej som jag gillar. och som snart drar utomlands, fusk.
Malin - min favorit från borås, så snäll och härlig och kämpar så jäkla bra.
Tiger - så snäll och fin tjej, jag håller alla tummar och tår för dig.

10 kommentarer

Johanna

23 Dec 2010 12:03

men hallå, var är jag? hoho!!



Haha minns inte hller vad du skrev men allt annat än geni iaf haha

Linda - En Vimsig Mamma

23 Dec 2010 12:18

nja lite har vi kvar eller har JAG kvar att göra =)

japp mer folk idag tror jag !! =) du får slå dig fram där inne! =)

Tack söta du! det där värmde! kram

Sara - Only me

23 Dec 2010 12:25

sv. jaha :)

sovit gott?

jag ska fixa frukost snart :d<3

Malin I Form

23 Dec 2010 13:01

haha först läste jag "fantastiskt sex".. ba ehh? ;P tack för din fina kommentar! :D det värmer!

Jannica

23 Dec 2010 13:05

Aaaw, fina du :) Va snäll du är, detta gjorde min dag :D

ERICAPERZZON

23 Dec 2010 13:12

Du har glömt mig, höhö;P



Svar: haha ja jag drunknar snart i snö men nu har det iaf slutat snöa:D



/E

kaffehörnan

23 Dec 2010 14:13

Hej hopp i min julkopp ha ha

Hur mår du idag, hoppas du mår superbra

NESRIN

23 Dec 2010 14:43

väldigt fina bloggar tycker jg:)

Katta

23 Dec 2010 15:40

Du är faboulse!!! Du vet att min stavning är..ja speciell! ;) KRAM!! <3

Linda

23 Dec 2010 16:07

Nä nu blev tokkärrigen ledsen i ögat här! Får inte jag vara med???!!!!



Nä rå jag gillar dig ändå Pözz

Kommentera

Publiceras ej