Jag gör som jag blir tillsagd.

1kommentarer

Jag har fått en beautiful blogger av Donken - thank yyyyyou!
Så reglerna är att :
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. (låt dem veta de är vinnare)
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

(klart jag ställer upp på detta då man får snacka om sig själv)
Here we go!

1. Jag är världens bästa faster till världens sötaste tjej!
2. Jag ville egentligen gå hantverk på gymnasiet, men kom inte in.
3. Jag har bott i Hofors hela mitt liv, kommer nog inte härifrån. (skrik&panik)
4. Jag älskar Astrid Lindgren filmer - dom är bäst.
5. Jag lagar världens godaste risotto, jag lovar!
6. Jag tycker min farbror är ashet. (uuups)
7. Jag har svårt att låta bli att sjunga med till låtar jag gillar.

Har egentligen ingen att skicka award till - eller så orkar jag inte. Vem vet?

Punkt slut.

1 kommentarer

DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

24 Aug 2010 00:08

ingen som vet, ingen som vet..haha! va söt du äär... hehe! 68 ett tag till, okejrå, men dåså. då kan du ju faktiskt också få barbapappa.

haha!

MIN mamma gjorde första magen-bebis-kläd-inköpet idag!

en vit body med gröna djur på. its like she knows me... :P

billigt som fan var det ju.

vincent fick en vindjacka också. håhå jaja! :D

Kommentera

Publiceras ej